tirsdag den 11. november 2014

den 11 i 11-Tirsdag den 11 november 2014.




















Afsted til bussen. 


















 Koldt koldt koldt, jeg må snart have handsker.











 Sønderborg.









Vi skulle egentlig have været i skole til 16:30, da vi skulle have værkstedsundervisning, men fordi at vores biologilærer blev far til en lille pige her til morges, skulle vi bytte rundt på et par timer, så vi havde fri 13:40, normal tid.












 Jeg tog bussen hjem.


















 Da jeg kom hjem, åd jeg en pølse...














 Det var egentlig Alices tur til at muge ud i weekenden, men fordi at vi alle havde weekenden bokket, så måtte jeg træde i kraft og muge ud efter skole.


 Hahahaha, omg, den her hat:O...jeg ville ikke have at ,it hår skulle stinke af lort.











 Harald joinede mig.


























 Jeg nåede lige at muge ud, til at se ghost whisperer.



 Uh, jeg fik flotte krøller af den hat.

 Ghost whisperer.













 Bananchips.























 Jeg lavede en smoothie.




 Bananchips.

 Jeg havde lyst til at lave aftensmaden i aftes,så det gjorde jeg.




 Nuuurh, prudst sad som sædvanlig og gloede på mig.






Varme pusser på.


 Harald sad og kiggede ind.






 Harald sad og kiggede ind.



 Jeg fik snittet lidt løg..
 Stegt noget oksekød.
 En lille grønsagsblanding.

 Peanuts.
 Og så kunne vi spise.





 Jeg havde min lille hjælper med til at rydde op i opvaskemaskinen.














 Hahha, jeg elsker når jeg bryder ud i grin, når hun bare sidder og glor på mig.






















 Imens jeg ryddede op i køkkenet hørte jeg lidt musik.












Jeg så lidt youtube.


Og nu er jeg bare mega træt, så godnat. :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar