søndag den 2. november 2014

Ny dør-Søndag den 2 november 2014.






 Jeg er begyndt at se det tv-show der hedder wwyd(what would you do) på youtube....jeg elsker det simpelthen..i kan selv tjekke det, for jeg gider ikke at forklare det..





























 Jeg dækkede morgenbord.







 Theen som mor fik af Ida, der står noget på kinesisk.
 Kinesiske chips.
 Kinesiske oreo.
 Jeg lavede en dreadlock i mit hår, men pillede den ud et par timer efter.

 De andre sad ved bordet og snakkede, mens jeg lå i sofaen og snakkede med.









 Skiftede til morgenkåbe.















 Og skiftede igen til almindeligt tøj.

 Derefter gik mig og min far op på mit værelse, for at flytte min dør.
Far ville gerne have min dør ind på midten af værelset, men jeg ville egentlig ikke flytte den..men ja, min far bestemmer..og jeg er faktisk glad for at han ville flytte den, for det er blevet så godt.
 Vi startede med at måle op.








 Skrue skruer ud.







Så var væggen taget ud, det er gipsplader.


 Dette er den dør der skulle fjernes..min fars rumpe er lidt i vejen, haha.
 Vi skulle skære igennem væggen.
 List-en skulle af.



 Far savede igennem væggen med en sav.


Så var der savet hul ind til mit værelse. 

 Det var virkelig mærkeligt, at der var et kæmpe hul ind til mit værelse.








Vi holdt en lille pause ved 12:00-tiden.
Jeg så youtube.










 Så fortsatte vi igen.

Nu skulle der en dørkam på.


'


 Døren blev sat i.







 Ligesom Alices dør.



 Og Idas dør.
 Jeg lavede mig en smoothie.




 Den blev virkelig blød og cremet.





Håndtaget skulle i.



 Sådan der.
Det sidste der skulle gøres var at fjerne den anden dør.
 Jeg fik ikke lige taget et billede af det færdige resultat, men det kan jeg gøre i morgen.

Jeg fik tændt lidt lys.


 Mor var på rema idag og fik købt denne risalamande for kun 10 kr..oh, good, lord its good.






 Der er nu mørkt.





 Smurte madpakke.

 Jeg ville egentlig have spartlet væggen, så det var gjort, men min far skulle lige køre Alice op til færgen og så kunne vi ikke nå det, for så ville klokken blive for mange, så jeg læste blade.






 Og varmede noget æblejuice.





 Min mor har bestem sig for at vi ikke må have vores computere med ind i  den store stue nu, så jeg ligger faktisk lige midt i vores dørkarm ind til stuen, og laver blog.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar