mandag den 10. november 2014

Smoothieglas med moustache-Mandag den 10 november 2014.















Godmorgeeen. 





















 Vi hygger os.






 Far kørte mig op til bussen.

 Bussen kører omkring 07:14 til 07:19, så jeg skulle vente i lidt lang tid.


Godt at der er et busskur.








 Jeg har jo ikke nogle høretelefoner mere, da jeg kom til at ødelægge 3 på en dag.

Så det var lidt deprimerende at sidde og høre på bilerne, og ikke sit musik, for bilerne larmer overdrevet meget.






'
Sønderborg.




 Det regnede.








 Idræt i første time.

Vi skulle løbe 5,5 kilometer, i lidt støvregn.

Og derefter skulle vi lave cirkeltræning, hvor vi havde 7 forskellige aktiviteter vi skulle lave, og vi skiftede aktiviteter efter en sang på 30 sekunder.








Lige et billede afløbeturen.


 Fri:)

 Mig og en fra min klasse gik lige lidt på shopping, efter et par ting, vi manglede, og derefter på biblioteket,og jeg fik endelig oprettet et lånerkort.
 Mor og Ida kom og hentede mig, på biblioteket.


















 Jeg fik købt 4 høretelefoner i tigeren, så nu kan de bare komme and, og lade være med at gå i stykker.

 Memoblokke til skolen.
 Notesbog til skolen.


 Fint papir tigeren har.
 Jeg har gået og kigget på dette smoothieglas i en evighed, og idag købte jeg det.



 Jeg så de første 15 minutter af ghost whisperer da jeg havde set afsnittet engang..det er trist at jeg ikke kan se ghost whisperer imorgen, da vi skal være i skole til 16;36, da vi har værkstedsundervisning i morgen.

Jeg er nok hjemme ved en 17:30-tiden..så jeg skal gå hjem i mørke...herligt herligt.





 Jeg fik lavet mig en smoothie..det her glas er vidunderligt..er så glad for at jeg fik købt det.









 Jeg fik mit idrætstøj på.


 Smurt madpakke.
 Spiste en banan.
 Nu skal jeg afprøve de nye høretelefoner.






 Årh, jeg er helt vild med disse bananchips for tiden.




  














'





Mor kørte mig op til bussen.



 Hold fast det er koldt nu, jeg sidder jo altid og venter på bænken, til bussen kommer.



















 Endelig kom bussen, og jeg kunne komme ind i varmen.









 Jeg var lige ved at køre for langt, haha, da det jo er mørkt, og man kan ikke rigtig se noget, men jeg kom da af, der hvor jeg skulle af.
 Og fulgtes med min veninde ned til zumba.















 Da zumba var færdigt, hentede min far mig.


 Stribe var der da jeg kom hjem.








Og så kom Harald også, han er bare lidt svær at se, da det er mørkt.










  









Jeg lavede mig et parisertoast. 


 Så det sidste af sporløs.
jeg elsker elsker elsker at se sporløs og ser det hver gang, men nu når jeg går til zumba når det kommer, så kan jeg kun se de sidste 15 minutter af det...jeg er så heldig at jeg kan se det inde på dr.dk, jeg skal bare lige have rid til det.
 Tog mig et bad.

 Laver blog.
 Selvfølgelig er den det samme tal, det er så underligt, når jeg ser det.

 Og youtube.
Ida ligger og sover på sofaen, og Alice er tilbage på efterskolen.

De havde en rigtig god koncert igår.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar