lørdag den 1. november 2014

Kimono fra Ida-Lørdag den 1 november 2014.












 Det kalder man et udhulet negerkys..btw det var min morgenmad..haha ;)





 Dejlig dejlig solskinsdag.




 Mine kakifrugter skal lige modne lidt mere, så jeg kan spise dem.
 Jeg blandede lig en spand tapetklister.
 Sad og snakkede lidt med Ida og moar.




 Og nød den nye brændeovn,




 Og derefter fik jeg noget rigtigt morgenad.






 Læste lidt reklamer.
 Jeg sys det er lidt tidligt med juletingene, det ville være mere fedt omkring den 10 november,,
 Mig og mor gik op på mit værelse, for at tapesere lidt mere,,jeg bad om hjælp til at tapesere skråvæggen, for den er meget svær at tapesere alene.
















 Smart måde at skjule kattebakken til sin kat. 

















 Så skulle kattene fodres.


Jeg fik lavet en dejlig kold smoothie.







 Så lidt youtube.














Fik lov til at tænde brændeovnen selv for første gang.





















 Gik i bad.



 Ida sad på gulvet på det tidspunkt,haha :)
 Så fortsatte vi lidt igen med det tapet.

 Vi er nu færdige med hele den skrå væg.
 Og det ser MEGA godt ud.

 Nu mangler vi bare den allersidste væg.

Og at have en ny dør i.





 Ida lavede aftensmad.








 Mega smukt billede, som en fra en facebookgruppe havde taget af sønderborg.
 Da Alice var kommet hjem, sad vi og så billeder og videoer af Idas tur til kina.















Ida havde også taget en gave med hjem til os hver.
Far fik pusser.'Mor fik the.
Mig og Alice fik en kimono.


 Den er VIRKELIG dejlig blød at have på.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar