mandag den 17. november 2014

Nåede lige bussen-Mandag den 17 november 2014.








 Og så gik vores vaskemaskine i stykker...

 Så nu bliver vi nødt til at vaske op i hånden.
 Stribe var lige på visit indenfor i køkkenet i går aftes.





Jeg havde nogle fletninger rullet op i knolde i i går aftes.










Godmorgen.







 Idag rockede jeg min sacconejoly-t-shirt, som er den familie jeg følger på youtube.
De oploader en ny video hver dag kl 19:00 dansk tid.









 Årrh, jeg når aldrig at drikke min the om morgenen.
 Så gik vi op mod bussen, men der er så mørkt at man ikke kan se hvis jeg tager billeder nu, så det må jeg toppe med.
 I bussen.

Sønderborg.









 Friiii.

 Vi havde fået fri,sådan at jeg skulle vente ca 30 minutter på bussen.
 Så jeg gik mig en runde borgen.






 Hahahha,der var en dame fra en sclerosefond der ringede til mig, for at høre om jeg ville støtte dem..men jeg er jo på su lige nu, så jeg har ikke lige så meget at gøre med.
 DET HER ER ET MAGISK MOMENT!!!, min far sendte en smiley til mig, og det er ikke noget han bare smider med, det er den første smiley jeg nogensinde har fået, af ham :D
 I bussen.

























 Hjemme.

 I got the key.
 Jeg gik ud for at finde kattene.

Stribe sad i traktoren.








Og lavede en sød kattepote på mig.









 Minnie og Harald kom også.



























Bruno og pinkey.










 Som var ved at æde min pose.






Hønsene fik lige et par stykker æbler.


 Og pinkey og bruno fik et stykke gulerod og æble.


















































 Og så kom Ida hjem.
 Smoothietid..jeg undskylder rodet, men vores vaskemaskine virker jo ikke mere.



 Ghost whisperer.











 Smoothie.


Jeg spiste resten af min madpakke. 

 Det her er så et par timer senere...
Inden zumba fik jeg lidt rugbrød.
 Prudst var meget interesseret i min mad...hun fik dog et par bidder af pølserne.



 Klædte om til idrætstøj.














 Der blev lige hurtig smurt madpakke til i morgen, da jeg først kommer hjem ved 17:30-tiden, da vi har skole indtil 16:35.




 Min far kørte mig til bussen.
 Jeg nåede LIGE på et splitsekund at komme med bussen..den var der da vi kom derop, så jeg var lige ved at komme forsent.


 Så var jeg ankommet, og mig og min veninde gik ned til zumba.








 HAHAHAH, vi er ved at løbe tør for chokolade.



 Da zumba var ovre hentede min far mig.
 Der er sporløs i tvet om mandagen, men jeg er hjemme ved 20:30-tiden fra zumba, så jeg kan kun se den sidste halve time af det, så det er lidt øv, da jeg elsker at se det.








 Baaaad.







Nuttede sokker.



 Blog.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar