fredag den 21. november 2014

No motivation this morning-Fredag den 21 november 2014.




 Uh, yaaaa, håber jeg kan komme med til det her, det lyder så fedt:D




Ja, jeg prøvede at lave et hjerte med fletningerne, det gik ikke så godt.



















 Ida skulle møde senere, så jeg skulle stå op selv, eg havde INGEN motivation idag, og havde slet ikke lyst til at stå op, normalt glæder jeg mig til at komme i skole..Men ikke idag, det må være vinterdeprimationen der er på vej, haha.
 Musli.
 Og jeg tænkte bare..iegkldjfmlfjf, der er så mørkt og koldt, og tud tud tud..


 Og køkkenet var så dejlig varmt.

 Ida stod op, da jeg skulle ud af døren, så vi fik lige sagt godmorgen til hinanden.
Heldige Ida, deres skole skulle nemlig holde idrætsdag idag, da det er deres skoles fødselsdag.




Sønderborg. 





 Jeg blev dog i bedre humør på vej op til skolen, så var det helt normalt igen, men uhhghhg, hvor var det dog koldt.





Jeg sys bare jeg lignede en der hed børge bæ, eller noget i den stil, ej, amn, jeg var bare ikke tilfreds, med hvordan jeg så ud idag..arrh, frustrated..





 Da jeg lavede en fletning istedet, var jeg mere tilfreds.

 Jeg fik malet baggrunde på  2 billeder (helt hvide idag), så de er klar til at blive malet på næste gang vi har billedkunst igen.

Friii, og weekend.
















 I called Ida. for hun havde jo fri 13:10 idag, en hun var jo allerede taget hjem..agh, typisk..nå, men hun havde en god nyhed, at far ville hente os..yeeeaasss.
 Så jeg gik hen på busstationen.







 Og ventede.


 Og vi kørte afsted.
 Jeg havde lige en gulerod tilbage af madpakken.
 Hjemme:)
Stribe, virker så sur på mig lige for tiden, i can feel that(and im not a crazt catwoman), jeg kender min "kattedatter"


Minnie. 


















 Ida havde låst mig ude(det er en sjov leg vi har, haha, soo dont be concerned)
Jeg løb hen til udestuedøren, og hørte noget hestegrynt..det var pinkey og bruno der sloges.
 Nogle gange er pinke på nakken af bruno, det er ret ondt, men pinkey er heller ikke normal, haha :D
Ej, de er ikke brødre, men de holder af hinanden, og opfører sig som brødre.











 Kan i se Harald?.













Kender i det når jeres mor beder jer om noget, og i siger "jaja, jeg skal nok gøre det"?, og så går der lige lidt for lang tid, og så glemmer man det?

Øh, ja, hun bad mig om at tage alt det der pap fra vaskemaskinen ud i skraldespaden, der gik lige en dag..But i did it though. 





SÅDAN er det gjort.





 Så cyklede jeg mig en tur.

 Inden det skulle blive mørkt.












 Ja, min cykelcomputer er gået i stykker.
















 Det var sindsyg koldt for hænderne, er su sindsyg..






 Jeg ville prøve det der endomondo igen.
Jeg har bare ikke særlig meget succes med at bruge den app, da den slukker af sig selv, så jeg kan egentlig ikke særlig godt lide den.
 Så nu prøvede jeg at downloade noget nyt.
 Og det var faktisk da jeg var kommet til der hvor jeg ville cykle hen.





 I got it.
 Så må jeg prøve om den virker.








 Jeg cyklede tilbage igen.



 Aj, mand jeg havde ikke engang tændt appen endnu, og jeg havde allerede cyklet ret langt.










 Uhhh, yaaa..Massey ferguson.





































































Lige da jeg var ved at cykle ind i indkørslen, så kom Ida også løbende, da hun havde været ude og løbe.



Home. 

















 Jeg tog med mor på brugsen, for at handle.

















Hindbær. 




 Slik.

 Kattene skulle fodres.
 Jeg så youtube.







 Mig, Ida og far tog til sønderborg, for at aflevere Ida, da hun skulle til fødselsdag ved hendes skole.



 Derefter kørte mig og far hen og hentede Alice ved færgen.









 Min far manglede æbler, så vi tog lige på brugsen.











 Vi kiggede på slik, i  kan da lieg få et par af mine favoritter.



 Jeg elsker når man kan til sidst kan rulle posen sammen til en hyggelig pakke.

 Aftensmad.


 Prudst sad bare og TOTALT nedstirrede far der spiste mad, hahahah.



 Man ved Alive er hjemme, når der står en kuffert i sofaen.
 Youtube.


















Ghost whisperer, så behøver jeg ikke at se det på mandag, så kan jeg gå eller løbe en tur istedet. 















Nu ser vi vild med dans finalen, og hyggenygger.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar