fredag den 7. november 2014

Inspirerende foredrag-Torsdag den 6 november 2014.

 Hvis du søger på lil bub på facebook, eller google, så finder du frem til verdens sødeste kat, helt sikkert.














 Atter på vej i skole igen.






 Her til morgen da jeg skulle ud af døren, så ser jeg nogetder er  hvidt og stort, der ligger ved grøften(bare rolig, det er ikke en kat, fandt jeg ud af)

Jeg kan mærke at jeg næsten begynder at græde, for jeg tror jo at det er en kat, men da jeg kommer nærmere, så kan jeg se at det BARE er noget beholder-til-varm-take-away-mad..læg mærke til at bare er skrevet med CAPS LOCK..de fucking idioter, der har smidt det affald!!!!!har i for korte arme eller hva, ved i ikke hvad en skraldespand er, eller hvad fanden sker der inde i jeres ærtehoveder...de ved ikke hvor meget det påvirker en der har 4 vidunderlige katte. og så er er det IKKE særlig sjovt at blive overrasket på den måde, min største frygt er at miste en af dem, fordi bor så tæt på en vej, og det er sket før...ååssrhole..






 Jeg kunne ikke nå at løbe tilbage med det i en skraldespand, fordi at vi skulle nå 

 bussen.




 Ej, det øjeblik der dukker en god sang frem i mobilen, og man bare sidder i bussen, og ikke kan danse til den, men bare har mega lyst til at danse til den...



Ankommet






 Matematiktimen var kaos idag..just saying..jeg følte ikke rigtig at der var nogen der ville lave noget som helst, men det kan jeg jo ikke bare sige enemand.
 HhHhHahahaha , det ER mig om vinteren, det her..hvor er det smukt.
 Ude af bussen.







 Jeg gik da hen til rema 1000, fordi jeg ville lave aftensmad i aften, så jeg skulle købe ind.











 Jeg har det ikke så godt med at købe poser i en butik, for vi har mange poser derhjemme, og det er heller ikke godt for miljøet og træerne, at man BARE køber en pose, men jeg havde ikke forudset at jeg skulle handle idag,

Der var en sød kat der legede i græsset.


Og så spadserede jeg hjem igen.





































Det var det her affald der lå i grøften.
Røvhuller!!!


Jeg kunne ligeså godt tømme vores bed and breakfast skraldespand, for den var helt fuld.


Minnie emanuel.



























Madhaul.



Ghost whisperer.












Fodrede kattene ret hurtigt, da mig og Ida skulle nå en bus.


Mor kørte os op til bussen.
Vi ventede på bussen.















Inde i bussen.






Så var vi i sønderborg.
Vi gik ind i borgen, da vi havde 40 minutter, inden vi skulle til foredrag.







Jeg fik købt nogle høretelefoner i kvickley, for 89 kr, det er det dyreste par jeg nogensinde har købt, så de SKAL bare virke.









Vi var inde på kong kian og købe en sand and salad.
Foredraget skulle holdes på vuc, kl 19:00, så der var vi ca 15 minutter før.






Og der spiste vi vores sand and salad.

Og fik kakao.



Foredraget var ovre ved 21.30.

Det var virkelig inspirerende, og meget interessant..

foredraget var med Michelle Kristensen, som er ernærinsdiætist(tror jeg nok det hedder) og hun fortalte en del sandheder om krop, mortion, kost, og bevægelsestips, man kunne tage med sig.
og
Anette Fredsskov. der havde løbet 366 maraton på 365 dag, som er de 42 km hver dag..hold da helt op, det var SÅ godt klaret, og det var meget spændende at høre på.



 Og så gik vi lidt rundt i sønderborg, og ventede på vores bus.








Selfie halskæde. 




















Så var bussen der, og den tog vi så.




Far hentede os på busstationene.



Hjemme.


Ja, så skulle madpakken jo lige overståes.

Her er de gratis billetter til foredraget..skolen havde udloddet 50 gratis biletter, som man bare skulle bestille, og jeg var en af de heldige der vandt 2 af dem.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar