søndag den 30. november 2014

Tyskland-lørdag den 29 november 2014.




 Vi stod alle op ved 08:30-tiden.
 Jeg lavede lige blog for igår.
 Vi pakkede gaver ind til mormors julekalendergaver.








 Gjorde os klar til at køre hen til mormor.






 Jeg ville tage mit røde tæppe med, for det ville være så hyggeligt at sidde med et dejligt varmt tæppe på i en kold bil.






Men det måtte vi ikke for mor:(





 Jeg læste lidt blade på vejen hen til mormor.
Hvis i er interesserede i at se krimi, så er der er kode, der får jer gratis ind.





 Så var vi henne ved mormor.
 Vi fik lidt brød, the og kaffe.
 Min mormor skulle til fødselsdag ved 13:00-tiden så vi skulle bare lige hurtig over med gaverne.

Jeg lagde mig på gulvet og læste avis.

 Min mor og hendes søster da de var på vores alder, tror jeg.

Min mor til venstre og vores moster til højre.






 Jeg fik downloadet en masse seje apps.
 De stod i avisen


 Og så gik turen over grænsen til tyskland.

Tjek lige den kø ud.
Det var vidst den største juleshopping i tyskland.



 Kryds og tværs.
 Vi tog ind på poetzh.




















 Vi var der vidst i 1 time.
 Hele vognen var spækket af ting.

 Uhhh, yaaa, kinder æg er det bedste.




















Slikkepinde.


















 Denne her sang..carol of the bells, er vidunderlig når det er ved juletid.








 I tyskland fik jeg købt en julekalender.

 Og en julekalender mere.

Jeg plejer at have en 4-5 stykker hvert år.

 Slikkepinde.

 Capri sonne.





Haribo.






 Rustne søm.




 Kakao.
















 Min goodiebox var jo kommet, så jeg gik op til brugsen for at hente den.

































 Jeg ventede i ca 20 minutter ved postbiksen, på at der var en fra personalet der kom ud og betjente mig, men nej, det var der ikke..det er for dårligt..jeg var ikke en tilfreds kunde lige der.

 Så jeg vendte om på hælen og gik hjemad igen.










 Hjemme.

 Hahah, da jeg smed bomposen ned til prudst så satte hun sig bare foran posen, det var ret hilarious.





Så lavede jeg blog. 

 Og spillede pakkeleg.
Bare gå ind på google og skriv den store pakkeleg, og så finder i ud af det.






 Maaaaad til kattene.
 Prudst hun drejer bare 50 gange rundt om sig selv, når hun skal have mad.


 Jeg skrev lige ned hvad jeg havde købt, jeg holder jo budget.

Jeg lagde mig på gulvet og så youtube, med mit tæppe over mig, da det var lidt koldt.
















Prudst kom med det samme og lagde sig på mig. 





























 Hun fladede bare ud, og skiftedes til at ligge på gulvet og på mig, på gulvet og på mig.



 Jeg så på gamle efterskolebilleder.
Hahaha, her er det mig til fastelavn.
"Hint" hende med det lange lyse hår.
 Her samler vi kartofler.




 Jo jo.







Hun brugte min rumpe som hovedpude. 













Ingen kommentarer:

Send en kommentar