søndag den 9. november 2014

Afslapningsfølelse om morgenen-Søndag den 9 november 2014.










 Ida og Alice stod op ved 07:00-tiden, da de skulle med et tog klokken 08:00, de skulle nemlig til københavn og høre en koncert med morrissey, som de er dan af, men det er jeg ikke..de ankom til københavn kl 15.00 ca, og koncerten er klokken 21:00..

Når koncerten er ovre skal de med et nattog tilbage til sønderborg igen, de er hjemme klokken 07:00, om morgenen, Ida skal i skole klokken 08:00, så hun er nok mega træt i skolen, Alice har bare fri, men skal tilbage til efterskolen om aftenen.



Jeg havde egentlig sat mit vækkeur til klokken 08:00, men jeg lå bare og spekulerede, dagdrømte og tænkte, og faldt i søvn..jeg havde faktisk ikke lyst til at stå op, for jeg skulle jo ikke noget, det var bare dejlig afslappende, at ligge der.

Men jeg stod op kl 12:14.
 Solen var SÅ dejlig.


 Jeg elsker når solen skinner på denne måde i vores køkken.

 Pga at at vi alle havde sådan en underlig morgen med at far skulle arbejde, Ida og Alice skulle til københavn, så spiste vi ikke søndags morgenbord idag.
 Prudst har fundet sig et nyt sted på klaveret, det er så sjovt når hun bevæger sig, for så kan man høre klaveret spille.







































Når der kommer aviser og reklameblade hjem til os, så er det altid disse her der interesserer mig.





 
 Omg, lige nu bor der 2 vildt lækre fyre på vores udlejning..undskyld for meget information...

 Jeg fandt et par julegaveønsker.








 Nuuurh, og et par billeder af mig som baby.

 Mig, min mor og far..dejligt billede.

 Mig og min mormor.




 Mig og Idaa.





 Jeg så jo ikke danmarks næste topmodel sidste gang, for der var mig og Ida jo til foredrag så det så jeg idag.















 Og åd blåbær.
 Og hindbær.
 Prudst besluttede sig for at ligge en gave iform af en lort på MIT gulv-smadderdejligt.


Så måtte jeg jo gøre rent. 

 Dejligt at have kat, når det sker..men det sker jo, helt ærligt, NO lie.
 Jeg gik op og malede lidt på mit værelse, mig og mor ville egentlig tapesere lidt mere på mit værelse, men det kunne vi ikke, for det der spartle skallige tørre, før vi kan tapesere.














 Jeg fik malet det øverste over min hånd.
 Nu mangler jeg bare at have en større pensel til at male det sidste, for den pensel jeg har er alt for lille.



 Jeg fik også malet vindueskarmen-listen.










Se selv, penslen er alt for lille.





 Jeg fik jo heller ikke set popstars finale sidste gang,så det gjorde jeg nu.












 Vi har sådan en sej massagedims, som man bare kan tage over en stol eller en sofa, og den er ret god.

 Madpakke-tiid.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar