tirsdag den 18. november 2014

Først hjemme 17:30-Tirsdag den 18 november 2014.






 Yaaay, idag nåede jeg at drikke min the.
 Musli til morgenmad som altid.
 Ja, jeg havde de der krølleting i i nat.



















































 Sønderborg.

























Vi skulle have timer fra 08:00 til 16:25, men fik fri 15:30 heldigvis :D

 Da kl blev 16:gik vi fri, men min bus kom først 16:5, så mig og en fra min klasse var lige i fakta en tur.



 Og så gik jeg altså hen til bussen.

Meeentooooos.



 Seee hvor hyggeliiigt, der er lys over det hele nuuu.




















Jeg ventede på bussen. 






 Ja okay, så har jeg fået en ny sang, jeg kan lide, og det er ed sheeran med thinking out loud.








 Mor hentede mig da jeg stod af i byen.















 Maaaaaaaad til kattene.








 Der var kommet en pakke til mig.
 Det er 2 falske øreringe.





















 Jeg fik lige smurt min madpakke.
 Yaaay, neglelak, men det blev dog kun til gennemsigtigt, da galvdelen af mit neglelak ligger under alt mit bras, sådan er det når man laver sit værelse om.




 Istheee.



Mig og min mor så noget om sygeplejersker..halløj i tv. 










Ghost whisperer.
Yaay, så missede jeg ikke t afsnit alligevel pga lang skoledag. 











 Mig og far kørte til netto, da Ida var stået af der, efter at hun havde været til guitar.
 And we went in.


 Haaaul..lidt til aftensmaden i morgen, og hindbær.
 Bageeels.
 Gulerødder til madpakke.
 Hahaha, prudst.









Ingen kommentarer:

Send en kommentar