søndag den 16. november 2014

Almost a lazy day-Søndag den 16 november 2014.










 Yuhuuu, jeg stod ikke op så  sent som igår, derimod sov Ida og Alice røven ud ad bukserne idag.
 Søndagsmorgenbord.
 Søndagsavis.



jeg satte mig ind i sofaen og læste blade.


 Jeg ved godt at der er lidt mørkt,men vi har kun en lampe i vores den lille stue, da vi jo er ved at lave om.
 Hyggeligt at have pusser på.
Rigtig afslapning.



















 Hvis i er til krimifilm ,så er der her en kode til at se gratis krimifilm med.


 Det blæste, regnede og stormede udenfor vinduet,men jeg sad trygt inde i stuen og hyggede mig.
Mor, Ida og Alice sov, far var ude i værkstedet.



 Først kl 12:00 stod Ida op, og Alice kom ca 20 minutter senere.




 Jeg sad og så mine gamle videoer på min youtubekanal.
Jeg sys bare at mine videoer er mega kiksede, men jeg vil rigtig gerne lave flere, jeg skal bare lige have fundet min oplader til mit kamera først, haha.

Her.
https://www.youtube.com/user/712ashley/videos





 Omg, i en af videoerne kan man se hvordan mit værelse så ud før!!!, shit det er en vild forandring.
 Kan i se de gule vægge.
















 Mit nye rum bliver cool.




 Ida og Alice sad og lavede lektier.
 Det regnede.





 Jeg stjal Idas trøje, fordi at den duftede godt.



 Tog mine fletninger ud.














 Jeg blev lidt frustreret over at jeg ikke rigtig havde udrettet noget idag, andet en doven-søndagshumør, haha.
Jeg elsker at udrette bare en LILLE BITTE ting hver dag, så jeg gik ud og huggede træ.
 Vi er også ved at slippe op.









 Heeej hønsene.




 Motorsav.



 Træbænk.
 Stor rodet stak brænde, der venter på at blive skåret over.

 Hahaha, prudst sad og hyggede sig oppe under taget.




 Næsten færdig.




 Årh, farmor besluttede sig at lukke hestene ind, fordi det regnede.
Dårlig kombination, når man saver brænde inde i selve stalden...mit hjerte bløder, da de bliver så bange når man starter saven...men det hjælper at sige "Nu gør jeg det lige igen", for så ved de at når man siger det, så kommer den høje lyd, når jeg saver brændet.












 Færdig med motorsaven.
 Nu skal det bare flækkes.



 Det allerførste stykke af mange.


 Op i kurven med det.
 Det bringes helt op til trævognen.

 Og sp kan man gå ned og starte forfra igen.

 Ida kom og hjalp lidt med 2 kurve brænde.


 Efter ca 2 timer var jeg færdig med alt brændet.

 Der skulle lige ryddes op.



Far havde bestilt pizza,det var min ide :D..haha, ej, jeg har hele dagen idag gået og tænkt på pizza, så jeg overtalte dem til at vi skulle have pizza idag.





Mig og prudst havde sofa og youtube party.


















 Prudst var faldet helt i staver da jeg snakkede i telefon med mormor.




















 Yaaaay 38 dage til juleaften.
 Hele familien, undtagen Alice(hun var taget tilbage på efterskolen) så 1846.
 Den er eddermame røvdårlig..hold kæft man, den giver INGEN mening...Sidste afsnit er på søndag.







Og drak the.





 Mig og Ida tog lige 2 spil kalaha, og Ida vandt begge gange, jeg duer ikke til at vinde  i spil.




Nu er det madpakke og i seng, til endnu en skoleuge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar