søndag den 23. november 2014

Danset bokwa i 2 timer-Søndag den 23 november 2014.








 Stod op 09:40, hvad sker der??, ja, jeg ville igen op ved 08:oo-tiden:)
 Vi fik alle 5 søndagsmorgenbord sammen.


 Jeg blandede noget tapetklister.

 Hentede noget træ.
 Vi har kun 4 æblemoster tilbage.



Tændte op i kakkelovnen..vi tænder ikke op i den nye, da den varmer alt alt for meget, det venter vi med, til at der bliver endnu koldere her i december.







Lavede blog for igår.













Så de sidste afsnit af gift ved første blik.




Smoothie.


Ja, så mit smoothieglas, det der med moustachen er gået i stykker, der kom et lille hul i bunden, så jeg må bruge et almindeligt kop i stedetfor.


Jeg tog mit idrætstøj på. 



Mor kørte mig til augustenborg.
Der var nemlig gratis bokwa i augustenborg hallerne idag.
Kl 13:00 til 15:00, det skulle jeg da med til, for det lød enormt spændende.
Efter 2 timer var det slut, jeg tror kun vi havde sammenlagt 10 minutters pause.

Der var ca 30 mennesker med, og jeg kendte ingen af dem.
Det var det FEDESTE jeg nogensinde har været med til, hold op hvor var det sjovt.
Vi dansede i 2 timer, og det var vildt, vi gav den gas, det var meget intenst og hurtigt, det gik ikke langsomt for sig.

Der var eb dejlig stemning, og man følte sig 'et med de andre, og med på et hold.

Jeg har aldrig prøvet det før, det kræver koncentration, men alle kan lære det.



Mor hentede mig.

Da vi kom hjem fik vi kaffe.

Og æbleskiver.



Far havde sat den nye vaskemaskine ind.


Ida havde brugt den tid, hvor jeg var til bokwa på at muge ud ved hestene, og rydde TOTALT op ude i stalden, og flytte rundt.
Det var blevet mega pænt derude.










Jeg gik op på mit værelse, for at tapesere det sidste færdigt, min mor havde lovet at hjælpe.





Mit nye cover, enkelt og pænt.



Så gik vi igang med at tapesere.





Holdte en pause med aftensmad.

Pita brød.




Mig og far ryddede i opvaskemaskinen, da vi startede den første vask i vaskemaskinen.
Der kunne være rigtig meget i den, mere end den gamle.
Efter aftensmaden fortsatte vi igen med at tapesere, hvor min far hjalp.

FÆRDIF FÆRDIG FÆRDIG FÆÆÆÆRDDIIIIG!!!. ALDRIG ALDRIG mere tapesering i HELE mit liv, jeg hader at tapesere, det er så besværligt.

Hvis jeg vidste hvor besværligt det var før jeg startede, så havde jeg nok ikke begyndt.



Nu kan det tapetbord endelig pakkes sammen, og afleveres i malerbutikken.



I morgen skal vi kun have idræt far kl 08:00 til 10:45, for matematik er aflyst, så der vil jeg male, når jeg kommer hjem.


Åh, prudst.






















Hvilken godbid ville hun dog have?.









Hun fik dog lidt af hver.

Gulvparty.

Jeg elsker når hun sidder op ad mit ben, det er så sødt.















Det er super smart at man kan se hvor lang tid der er til at vasken er færdig på vores nye opvaskemaskine.






Gik lidt rundt med prudst på armen, hun elsker det,og falder næsten i søvn af det.








Lavede the.


Og så så vi 1864.








Jeg har endelig fundet de sange vi danser til til zumba.
Så må jeg øve dem herhjemme, når der nu kun er zumba 1 om mandagen(det ene sted hvor jeg danser, jeg danser jo 2 steder.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar