onsdag den 26. november 2014

Lektier halvdelen af dagen-Onsdag den 26 november 2014.














Jeg er begyndt at høre The heart wants what it wants med selena gomes..den er virkelig god. 


















 I går aftes brugte jeg omkring en halv time på at lave det her i mit hår.



 For at få krøller.

Det såmega sejt ud..men det var så besværligt at lave.









Ida stod og vaskede hænder, det er derfor at der en et hovede på billedet.

















































 I bussen.







 Vi ankom til sønderborg mega tidligt, vi plejer at være der 40 over, men idag var den 30.
 Så vi gik ned til lagkagehuset, inden Ida skulle gå den anden vej, hen til hendes skole.






Det blev til en chokoladebolle. 












 De har sat juletræer op på gågaden nu, det er super hyggeligt.









Og når jeg så kommer hen til skolen, så er mit hår HELT flat igen, aaarhhh, det gør mig så irriteret og frustreret, fordi at jeg jo brugte en halv time på at lave dem igår, og det var det look jeg havde valgt til idag.

 Vi havde fri ved 10:18-tiden, da engelsk jo var aflyst.
Vi havde derfor kun kemi/fysik idag.




 Jeg tog hen i H&M sammen med en fra min klasse.



Jeg købte ikke noget, min konto har det ikke så godt, sidst på måneden.




 Så kunne jeg tage bussen ved 11:55-tiden.

 Men først skulle jeg lige ind forbi tigeren.







 Nu er det den tid hvor man begynder at høre julemusik, så jeg hørte lidt julemusik på spotify.























 Busstationen.


 Jeg er klar til promusica koncerterne for næste år.

 Årh, jeg vil så gerne se en ballet engang, de er bare så over dyre.






 Det er simpelthen så dejligt at man kan stå af ved kirken nu når det er så koldt, for så er vejen ikke så lang hjemad.



































 ??????Brug SKRALDESPANDEN!!!!!!!!!!!


 Hjemme.


 Øv, jeg vandt kun 25 kr, igen..igen..




 Jeg fik kun købt denne neglelak i H&M.
















 Og 6 ruller tape i tigeren., samlet pris kun 20 kr.

 Så fandt jeg endelig nogle majskerner i kvickley.






Jeg havde ingengang behøvet at tage min madpakke med, så jeg spiste den, da jeg kom hjem. 

 Så begyndte lektierne..
3 biologiopgaver og 2 kemiopgaver.


 Jeg ville lige prøve at lave popcorn på den gammeldags måde.
Olie i en gryde.
 Kernerne.
 Husk låg på, ellers så springer de bare op i hovedet på en.
 Så begyndte de at poppe.


Det er sjovt at stå og kigge på dem, når de popper. 





 Det gil helt galt..jeg brændte dem sorte..

 De smagte forfærdeligt.
 Jeg prøvede med en ny portion.
 De blev meget bedre, men stadig lidt brændte.

 Jeg fortsatte med lektierne.
 Efter lidt tid må jeg åbenbart være faldet i søvn, for jeg vågnede ved at jeg havde et tæppe over mig, som jeg ikke havde taget på..haha, det var nok min mor.


Jeg var vidst bare så træt. 

 Jeg vågnede 16:30.








Mad til kattene. 


 Lektier igen.



 Godt man har vand ved sig.



 Aftensmad.





 Vi gjorde os klar til zumba.


 Jeg var lidt friskere nu.




 Mor kørte os.
























Zumba var færdigt. 














 Far hentede os.


Nu er det et bad, og så i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar