lørdag den 15. november 2014

Hymns from nyneveh-Fredag den 14 november 2014.






































Så gik vi op mod bussen.


 Der var mørkt idag.


Nuuurh.




 Sønderborg.








Friiii. 






Mig og Ida tog ind i matas, for at dufte til parfumer. 

 Og kvickley.




Og så tog vi bussen  hjem.















 Der var en hel masse måger der fløj rundt på marken.
 Det var smukt.





 Vi gik og åd chips på vejen hjem, for det var egentlig et dele-køb mellem mig og Ida..jeg spiser normalt ikke chips, for jeg kan slet ikke lide dem..de eneste chips jeg kan lide er franske kartofler.

Da vi kom hjem gik jeg en tur.















Den her sang danser vi til til zumba om onsdagen.



Det blæste ret meget..you dont say..

















Jeg gik og smssede med alice imens, uh, det er koldt for fingrene man...



























Jeg fandt en cykellygte i græsset, men jeg lå den over til et skilt.


Uhhh, hvor hyggeligt..julepynt.





Så var jeg hjemme.









Harald og minnie var der.












De er så flotte når de står i vinduet.
Tid til at fodre kattene.

























Mig og Ida var jo i hogm, og jeg fik købt lidt.
En normal bluse.


Og en anden basic bluse.

En rigtig fin kjole.








 

Risifrutti.





Mig, Ida, Alice og  mor gjorde os klar til at tage til sønderborg.

Jeg havde de høje sko på, og jeg havde husket at tage tykke sokker på.







Så tog kørte vi afsted til hymns from nyneveh koncert i skt maries kirken.





Vi er der nuuu.





















Det var helt fantastisk!, det var det hele værd.
Han har den smukkeste stemme, og han er kærligheden selv.
Jonas fra hymns from nyneveh.


Så var koncerten færdig..det tog en time.





'Vi kørte lige ind på bilka.




De har fået deres årlige juledekoration op, det er såå hyggeligt.

 Da vi kom hjem, skulle vi lige ud i stalden med prudst.










Ingen kommentarer:

Send en kommentar