tirsdag den 25. november 2014

Færdig med at male for real-Tirsdag den 25 november 2014.
















 Jeg ryddede op i vaskemaskinen.



 På med reflekserne.



Afsted til skole. 





Sønderborg. 































 Friii:)

Imorgen er engelsk aflyst, så der skal vi kun være i skole fra 08:00 til 10:45, så  der vil jeg gøre lidt mere ved mit værelse.



 Jeg tog med bussen hjem, med det samme.

 Yaaay, nu er bussen begyndt at stoppe oppe ved kirken igen efter et halvt år.











 Jeg skulle lige på rema 1000.





'




 Jeg gik og spiste vinduer på vejen hjem.





 Der var 2 der gik foran mig hele vejen hjem, oh, my good, de gik i sneglefart, og man vil jo ikke gå o foran dem, for så skal man gå et lille akward moment forbi dem..
 Ghost whisperer.













 Spiste en yoghurt.
 Drak the.




Mandariner.







 Jeg følte trætheden komme krybende..
















 Jeg gik op på mit værelse, for at male det sidste færdigt.








 Det hele skulle tapes til med malertape, så jeg ikke kom til at male på alt andet end tapetet.





















 Kattene skulle jo også have mad på et tidspunkt, så det skulle gøres.
 Men det holder ikke længe.
 Minne havde tag-selv idag.



 Nu mangler jeg kun kanter og hjørner..jeg fandt en alt for lille pensel.

 Da denne her var for stiv..

 Fæææærdig, med at male, aldrig mere maleeeee!!






Aftensmad.





 Nu er det på tide at min drikkedunk bliver skiftet ud, da den er begyndt at blive irriterende på lysen, når jeg trykker på den.

 Ghost whisperer time.
 Isthe-time.

Jeg var selv hjemme, sammen med prudst, da mor kørte ida til guitar, og handlede.
Far skulle til gymnastik.


 På ed pusserne.


 Kiggede lidt på sheinside, og yoins.















 Hhahaha, denne her app er fantastisk.

















Nu er det blog og snart madpakketid.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar