fredag den 7. november 2014

Morrocan oil-Fredag den 7 november 2014.



























 Så fik jeg pakket mine nye høretelefoner op.


 Jeg prøver den lyserøde øjenskygge idag.



 Lavede lidt blog for igår.
 Far kørte os op til bussen.









 Sønderborg.












Friii 13:40.





 Jeg gik faktisk ned og ventede på bussen, men der var så proppet,så jeg gik mig en tur istedet for.
 I borgen.












Jeg glemte at trykke stop der hvor jeg plejer at stå af så jeg stod af i byen.



Og gik hjem.











Jeg prøvede på at  skynde mig hjem, da jeg jo skulle se ghost whisperer




 Jeg nåede det.

 Det kommer nemlig 15:05.
Ghost whisperer.






 Mine vindruer blev kinda mast i min taske.


 Arrrrh, kan i huske de høretelefoner jeg fik købt i går...de gik i stykker..de brækkede...






 Så jeg lånte Idas.

 Og gik op til brugsen, for at hente min pakke.
 Det var en utrolig flot himmel der kom mig i møde.













 Og så fik jeg da lige en flyvemaskine med.





NU ER DER NOGEN DER HAR SMIDT AFFALD PÅ VORES MARK!!!,jeg ved godt at det måske bare er blæst derover fra grøften af, MEN......



Det gjorde det bedre at denne sang kom på.















































 I got my delivery..





Og gik hjem igen.




Jeg kunne ikke vente, så jeg åbnede den på vejen hjemad. 

Morrocan hår olie.







 Der fulgte en slikkeping med.





















 Jeg mødte 3 spisende katte.

 Stribe.
 Minnie.
 Harald.
 Prudst, og Idas ben.
 Morrocan oil, som helt klart har været på ønskelisten længe.










Så skulle oktober goodiebox laves.









Og høre popstars jeg blir ved.


 Og min nye favorit aint nobody med jasmine thompson.
 Ghost whisperer igen.





 Nu er der vild med dans, og når der er pause smutter jeg i bad, og jeg stemmer helt klart på mads vad og paprika..og claudia(kan ikke huske hvad manden hedder)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar