mandag den 3. november 2014

Langt omkring-Mandag den 3 november 2014.





















 Ryddede op i køkkenet.
 Mig og Ida gik op til bussen.
 Men da vi havde ventet lidt så var der en fra min klasse der havde skrevet inde på min klasses facebookside at idræt var aflyst, og det var rigtigt, da det også stod inde på skolens side.

 Så Ida tog bussen i skole, og jeg gik hjem.








Hjemme.



Jeg gik op på mit værelse.
Sådan her ser resultatet af døren der blev flyttet.




 Og uden pladerne, der fylder det hele.
 Den gamle dør er væk.


Jeg gik igang med at tage lidt malertape rundt i kanterne.


 Varmede æblejuice.

 Tog gammelt tøj på.


 Jeg fik malet den ene side af vinduet.
 Og den ene side af radiatoren.
 Nu skal jege del af væggen. bare have en mindre pensel til at male den øverst



 Hyggede med prudst.
























 Jeg kunne ikke nå at drikke min varme the, så jeg tog den da bare med.





 Matematik startede 10:45.
 Så jeg gik hen til bussen.





















 Ventede på bussen.








 I bussen.





Jeg trængte virkleig til et tyggegummi, så jeg gik ind i borgen for at lede efter et, men jeg havde kun de der 20 minutter, så det skulle gå hurtigt.








Billedet er slørret, men jeg fandt en tyggegummimaskine. 


 Og så var det afsted til matematiktimen.





 Friii, men jeg var på toilet lige der da vi fik fri, så jeg kunne ikke nå den bus der gik 50 over.

Så jeg gik ned til sands and salad og bestilte en sand of the day.





Og derefter gik jeg hen til bussen. 












 Men Ida havde fået fri, da jeg stod og ventede, og hun ville gerne have en salat fra kong kian, så der gik vi ned.


















 Vi gik ned til havnen for at spise det.

 Der lugtede enormt meget af råddent fisk.










 Ida havde en trang til at gå i kvickley, så der gik vi ind.































 Far kunne hente os på busstationene, så der ventede vi.







 Så kunne vi køre hjem




 Mor bad os om at købe småkager på vejen hjem, så vi stoppede ved netto.

 På vej hjem.





Harald-bassen. 


















 Prudst-bassen.


















 Mig, Ida og prudst havde gulparty.






 Mor kørte mig op til bussen.
 Jeg sad og ventede.

 Jeg skulle jo til zumba.











Der er alligevel 6 minutters gåtur fra jeg står af bussen og hen til det sted vi danser zumba, og jeg hader mørke, så det er ret uhyggeligt at gå den tur. 





























Endelig.





 Jeg sad og ventede i omklædningsrummet.



























'





 Og så var zumba slut.
 Far hentede mig.
 De havde gemt noget mad til mig, så det varmede jeg.

 Lavede madpakke.

 Spiste det varmede mad.
 Så menneskeforsøg på dr.dk.















 Gik i bad.




 Blog.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar