torsdag den 4. september 2014

Zumba dumba-Onsdag den 3 september 2014.














On our way to the bus.


Der var bare sådan nogle flotte spindelvæv over det hele i grøften, i træerne og i buskene.







Duerne holdt møde oppe på marken.












Sønderborg.
Party on the toilet.



Friii :)




Ida havde fri, da jeg havde fri, så vi tog bussen hjem sammen..bussen var MEGA proppet,  heldigvis fandt vi en plads, dog ikke sammen, men 2 forskellige sæder.
Så let sms var der gang i.




Og så var der gåtur hjem. 

Da vi var igang med at gå hjem, kørte far lige forbi os og tog os med hjem på ladet.




Jeg gik igang med aftensmaden.






 Kød, lidt mel, løg og krydderier.


Form bollerne til boller i karry.
Skær lidt løg.
Steg lidt olie.
Fyld grønsager, løg og champignon i.
Sæt bollerne stille ned i det kogende vand, til de selv flyder op til overfladen.






Karrysaucen mislykkedes, da det var første gang jeg lavede boller i karry, så jeg lavede noget andet sauce.



Dækkede bord.
Nuurh, kattene sidder og venter på deres mad.
De ved hvornår de skal have mad, da katte har et indre ur..de sidder der altid kl 18:00.

Jeg stegede også lidt salatblade i grønsagerne.
De er oppe ved overfladen nu.

Spiiiiise.

















Smøre madpakke-tid.
Prudst fik selvfølgelig noget sadel.

P







Tog idrætstøj og  jakke på.








Og så cyklede jeg selv til zumba, da ida ikke kan støtte så godt på sin fod, den er også helt hævet. 



















Og så hentede min far mig og min cykel, da det var alt for mørkt at cykle hjem alene.
Og vi var hjemme 21:14.



Kattene ventede på os, men Ida sad også og spillede guitar udenfor.










Jeg så lidt tv. 






Tog mig et bad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar