søndag den 7. september 2014

Mormors 75 års fødselsdag-Lørdag den 6 september 2014.

Jeg stod op kl 06:00, for at gå i bad.
Fandt mig noget tøj til mormors fødselsdag idag.










 Morgenmad.
 Brændenælde the.
 I mit elskede hundekop.
 Jeg satte mig udenfor og spiste det sammen med minnie.



 Hun fik godbidder.



 Det er altid enormt rart at stå så tidligt op i en weekend, da an føler at man har meget mere tid, og dagen er længere.


 Så gik hun til angreb på en gren.











 Jeg fik ryddet køkkenet op.

 Hvem var der? :D



 Hun fik lidt morgenmad.

 Jeg gjorde mig lidt mere klar til fødselsdagen.





















Jeg havde lige lyst til en lille gåtur udenfor, så jeg gik bare lidt rundt på vores gård. 



 Ikke en smart ide at begynde og kravle rundt på en traktor, når du du skal til fødselsdag, i fint tøj..



 Vores roser er ordentlig igang med at gro op.















 Prudst sidder i vinduet.






 Kl 09:00 skulle vi afsted.


 Læsestof til turen derhen.



 Vi ankom til kroen.
Der fik vi brunch og hyggede os.



 Det var nogle vildt gode pandekager.


 Vi gik os en lille tur.


 Og spillede lidt klaver.
 Ved 15:00-tiden kørte de nærmeste i familien hjem til mormor og hyggede videre derfra.
 Men først ville vi lige finde en buket blomster til vores mormor.




 Denne her kat er så modig, den gik igennem noget ind 5 gange, for at redde sine 5 killinger, da et hus brændte.
 Vi kom forbi noget loppemarked, men de havde lukket.


 Vi stak lige hovederne indenfor noget gadeloppemarked(hvis det hedder det.)

Så fik vi købt en buket blomster.






 Og var hjemme hos mormor.






Spillede lidt kort.


























 Hyggede os lidt mere.


 Og så fandt vi ud af at man kunne gå ind i hækken..haha:D..så vi tog en hel bunke billeder, hvor vi stod inde i hækken, det var ret morsomt.




(Jeg har valgt ikke at tage billeder af Ida, alice eller vores kusine ind, da de nok ikke gider at have det..så det bliver kun af mig..) 
  
 Med undtagelse af dette..hhAHAHA^^ 


























  




 Vi dansede lidt rundt ude på parkeringspladsen.
















 Ved 23:00-tiden tog vi hjem.












Og var hjemme ved 00:00-tiden.


















Ingen kommentarer:

Send en kommentar