tirsdag den 16. september 2014

Matador-Mandag den 15 september 2014.

 Igår aftes spillede mig og Ida matador.
 Og drak the.





 Jeg vandt med 172,100 kr.
Ida tabte med -10.550 kr.
 Nu er det ved at være mørkt, når vi står op kl 06:00.

 Da jeg stod ude på badeværelset, og lavede frisure, hørte jeg min kat stribe(jeg kan kende stemmen på alle vores katte)..hun miavede helt hysterisk.
Hun havde fanget en mus, en stor mus..jeg er stolt at min lille pige :D
Hun fik selvfølgelig ros for det, og et par kattesnacks.








Vi skulle kun have idræt idag, da matematiklæreren var syg, så matematik var aflyst.
Så det var skole fra 08:00 til 10:30.


Så jeg tog i skole i idrætstøj.


Morgenmad. 















Årh, lige en klatretur inden skole. 





Harald.
Minnie.
Grunden til at katte vender deres bagdel mod en, er fordi at det er deres måde at vise at de ikke vil gøre noget ondt mod en, og en numse kan jo ikke gøre ondt, det kan tænder jo, hvis de vender tænderne mod en.

Afsted til skole.








Vente på bussen.




Sønderborg.










I idræt skulle vi spille fodbold, og jeg er ikke just fan af den sport, men det var sjovt alligevel:)
Vi har fået til lektier at se en fodboldkamp i tv, eller andet sted til næste gang, mandag.
Thats not gonna happen...just saying.





Skulle lige ind på kvickley og købe lidt rugbrød. 











 Bussen hjem.

















Marken. 

Det blæste ret meget.













Home is nice.

Jeg fik handlet lidt dreamies til kattene.
Og silica-piller når jeg har fået tømt den anden.
Det er til vedligeholdelse af hud, hår og negle.
Jeg bruger disse nu.
Man kan snart ane en bund.
Jeg så lidt tv.
Mens jeg spiste min madpakke.





Ej, der skulle komme huse for millioner(million dollar listing), og jeg eeeelsker det program, jeg så det engang, hver uge, da det kom kl  20:00, nu kommer det så kl 00:00 og, jeg vil jo gerne være frist til skolen næste dag, så jeg kan ikke se det.

Jeg sys bare chad rogers var så lækker, og det er han stadig.






Jeg så bonderøven 2009.
Jeg elsker at se bonderøven, han er så fascinerede, og jeg drømmer om at leve en smule på hans måde en dag.

















 Åh, de kære lektier.
Jordens kerne-rapport i geografi.










 Lavede lidt hurtig aftensmad, og for at være helt ærlig, så anede jeg ikke lige hvad jeg lavede.

Kartofler.

Pasta.
Min far kørte mig til zumba idag.
Og da jeg kom hjem, spillede mig og Ida matador igen.



Vi var færdige lidt sent om aftenen.


 Jeg tabte med omkring de -120-130.000 kr, og Ida vandt stooort.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar