fredag den 5. september 2014

Lagkagehuset-Torsdag den 4 september 2014.

Jeg kan ikke tro det allerede er torsdag, dagene og ugerne går bare så hurtigt!






















Morgenmad.
Jeg fik set lidt youtube.



Gjorde klar til skole.



Yaaay, fine krøller.

Lavede en peanutbutter mad.










Far kørte os helt til sønderborg, da idas fod jo gør ondt, hvis vi skulle gå hele vejen. 










Friiii.
Ida havde fri kl 15:00, så jeg gik bare lidt rundt i sønderborg, til hun havde fri.




Inde i borgen.



Jeg prøvede lidt tøj..
Jeg kunne rigtig godt lide denne cardgan/trøje/jakke/blazer, men en størrelse small, var for stor..øv..


Så havde Ida fri, og vi ventede på bussen ved busstationen.





Far var til tandlæge, så han kunne godt tage os med hjem.
Så vi gik ind i H&M igen, da Ida gerne ville ind og se også.



Da der var gået de 40 minutter, fik vi lige noget kaffe og kage ved lagkagehuset.
Jeg fik kakao.
Og en romkugle.
Da vi havde spist op, kørte vi hjem.


Hjemme^^















Jeg var lige ude i stalden, og sige hejsa til Pinkey og Bruno.










Jeg gik op på højen, sammen med Minnie og Harald.






Minnie og Harald har den tendens til at ligge sig ned, lige i det øjeblik de ser en, haha:)
Uh, der er Mai-Britt, woops, så ligger de der og feder den..C:













Vi lå oppe på platformen og lyttede til at naboerne pløjede..det var hygge :D



 Fodrede de små.




Aftensmaden var bare rugbrød.
Peanutbutter.
Jeg så lidt youtube.



Øv, nu er der ikke mere peanutbutter.

Lavede blog for igår.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar