torsdag den 18. september 2014

Mand tissede på gaden?:0-Onsdag den 17 september 2014.



 Prudst fladede bare totalt ud i går, da vi så tv.




 Her til morges havde jeg enormt dårlig hårdag, så jeg lavede bare en eller anden lortefletning.
 Og mit ene øje var hævet på grund af et myggestik, så jeg følte mig lidt mutant..














 Jeg fik læst lidt i hogm-bladet.








 Prudst har overtaget Idas taske.

 Jeg gik lige udenfor med skraldespandende.









Og mødte fru minnie. 








 Og hr Harald.




 De delte et par dreamies.

 Far kørte mig og Ida til sønderborg, da han alligevel skulle den vej.



 Friiii.




 Kan i se den sorte bil der, og så manden i den orange trøje?.
Jeg opdagede ikke manden før jeg kom forbi der, OG HAN STOD OG TISSEDE!!!!!!!!!!!!
ÅRH, HVOR KLAAAMT!!!, vi har sgu da toiletter i borgen.
 Tog bussen hjem, sammen med Ida.

 Hun ville ikke over marken, så vi gik udenom.






 Vi satte os rundt om en kagedåse fra farmor med småkager, og spiste et par.

 De er mega gode, men det er standard hos farmors småkager.


 Så pakkede jeg min taske.







 Og cyklede op til brugsen.
















For at handle ind til aftensmaden.



































Da jeg kom hjem sad jeg lidt udenfor med stribe. 









 Så begyndte jeg på maden.
Få oksekødet i en gryde.
 Kog vand.
 Steg lidt olie.
 Champinong.
 Årh, jeg kom til at slette billederne af den færdige ret..øv, for den så vidunderlig ud.
Jeg havde lavet pasta, med kødsovs, og pyntet med babyspinatblade og champinong, det så virkelig professionelt ud..øv.
Og det smagte også godt.

Jeg klædte om til sumba.

 Jeg så lidt yuotube.
 Gjorde mig klar med jakke.
 Og så cyklede mig og Ida til zumba.



 Jeg skulle lige hæve penge, og vi så moderen til kattekillingerne, og en af killingerne,

 Zumba var slut ved 21:00-tiden.
 Så vi cyklede hjem.


 Tog et bad.
 Og fik morgenkåbe på.





Der er manglende billeder i dette indlæg, da jeg er kommet til at slette et par, surt show. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar