søndag den 14. september 2014

August goodiebox.

 Denne måneds tema er fashionista.

 The body shop rainforest radiance hair butter.
Fra the bodyshop.
Prisen for den fulde størrelse (som er 50 ml) koster 40 kr.
Den på billedet er 50 ml.

Den er til farvet hår, men kan også bruges til ikke-farvet hår.
Den giver intensivt glansfuldt pleje, så dit hår ser sundt ud, det er en slags hårkur, lad os bare kalde den det.
efter at have vsaket dit hår med en normal shampoo, puttes hårkuren(en lille mængde) i håndfladen og arbejd den derefter godt igennem dit fugtige hår.
Lad den sidde i ca 5 minutter, og skyl grundigt ud.

Den dufter meget godt af eos læbepomader,sommer og blomster.



Appeal4 goodiebox neglelak.
Prisen for fuld størrelse(10 ml) koster 79 kr,( den på billedet er 10 ml.)
Farven er lilla.
Navnet på neglelakken er acacallis goodie.

Jeg kan godt lide den, den er pæn.

Tony & guy dry shampoo.

Prisen for fuld størrelse(250 ml)er 99,95 kr.(den på billedet er 75 ml)

Den er til 2 dag hår, eller når du ikke lige fik nået at vaske hår forrige aften, så sprayes den lige i hårrødderne, og så er du klar til at springe ud af døren.

Min mening om den:
Jeg har dog kun prøvet den 1 gang,og der synes jeg at den fedtede mit hår mere end den gavnede, men det kan jo godt være at jeg kom til at sprøjte for meget i mit hår.

Jeg har tænkt mig at bruge den rigtigt næste gang, og kun spraye det i hårrødderne, istedet for over hele håret som jeg gjorde, da jeg først prøvede den.

Duften er meget frisk og lidt tung, den hænger ihvertfald ved, og kan godt dufte lidt, som om du lige har været i bad.


Oriflame the one lash resistance mascara.

Prisen for fuld størrelse,(8 ml) koster 150 kr.(den på billedet er 8 ml)

Det er en volumende mascara, der gør dine vipper mere tydeligere, den har en speciel børste, der gør at den ikke klumper.

Min mening:
Den dufter ikke så slemt og kraftigt som almindelige mascaraer.
Den har en dejlig lukning, når man lukker den, så man ved at den er lukket, og ikke kan åbne, hvornår det skal være, og svine hele din taske til.

Jeg sys allerede den er fantastisk.



Garnier miracle cream.
Prisen for fuld størrelse(50 ml) koster 119,95 kr.(den på billedet er 5 ml)

Det er en ansigtscreme, der fremhæver hudens naturlige glød, og  udglatter rynker.
den indeholder spf 20, så du kan beskytte din hud i solen.

Den dufter dejlig frisk.


 Den er hvid, men bliver gennemsigtig, når den smørres ud.




Eucerin in-shower body lotion.
Prisen for fuld størrelse(400 ml) koster 104,95 kr. (den på billedet er 50 ml)

Efter at du har vaske dig med din normale sæbe, imens du er i badet, kan du bruge denne in-shower body lotion.
den beskytter og plejer din hud, og styrker hudens naturlige forsvar.
Efter brug skal den blot skylles af, og du kan hoppe i tøjet.

Den dufter ikke af noget, men alligevel har den en dejlig naturlig duft, som jeg godt kan lide.


Nem lukning og åbning.
Den er hvid, men bliver gennemsigtig, når den smøres ud.

Apotekets natcreme.
Prisen for fuld størrelse(50 ml) koster 59, 95 kr.(den på billedet er 50 ml)

Til normal og kombineret hud, så det er en ansigtscreme.
Den genopbygger hudens naturlige celler, beskytter, blødgør og plejer  huden.
Anvend den hver aften på nyrenset hud, og så kan du bare ligge dig til at sove.

Den dufter dejligt, og ikke for meget.





Loreal men expert hydra energetic moisturiser.
Prisen for fuld størrelse(50 ml) koster 109,95 kr.( den på billedet er 20 ml)



Jeg overvejer at give den til min far, fordi den dufter af mand, men min far bruger ikke ansigtscreme, så...måske skal jeg bare bruge den selv, der er jo heller ikke så meget i den.

Den er hvid, men bliver gennemsigtig, når den smøres ud.
Og så er der 2 foldere om dry shampooen.

Og eucerinen.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar