mandag den 1. september 2014

Spændingshovedpine-Mandag den 1 september 2014.




 Godmorgen, endnu en mandag.









 Nuurh prudst^^










 Hahah, der var ikke mere yoghurt tilbage :P
 Så jeg tog havregryn :D
 Ida var syg, med influenza, så hun kom ikke i skole idag.



 Så jeg gik selv op til bussen idag.












I sønderborg. 

 Det regnede.
 I idræt spillede vi basketball og øvede lidt dribling osv, det var en ret god time faktisk,
 Yaay, vi fik 20 minutter før fri i matematik, fordi vi alle var utrolig trætte.
Jeg var ihvertfald, og havde hovedpine, der gav lidt kvalme.
 Tog en hurtigbus.



 Denne her sang siger ALT!..hold op, hvor den siger alt...kan dog ikke forklare det...men trust me, it describes everything in my mind.
 Nuurh, da jeg sad i bussen, og bussen så stoppede ved et busstoppested, så var der en mega sød hund der sad i vinduet i et hus, og havde øjekontakt med mig.

Jeg var lige inde på brugsen.











 Yoghurt og rugbrød.


Og så gik turen hjemad, med hovedpine og kvalme, dejligt. 


 Jeg tror aldrig jeg har gået så langsomt i mit liv..




Smukblomst. 


 Hjemme.

 Kan i se prudst?.








 Jeg spiste det sidste af min madpakke.
 Og læste i det nye viunge blad.

 Man kan godt se på mig at jeg havde ondt i hovedet og kvalme her.






 Jeg følte mig så træt og udmattet.
At jeg tog mig en times lur.


 Jeg vågnede ved at min mor så tv..og bombede mig med en masse spørgsmål..og jeg havde bare mega ondt i hovedet endnu, og var lige vågnet, så det var lidt irriterende..:)
 Nå, men idrætstøjet på.


 Jeg lavede mig noget brændenælde the.


 Jeg dopede mig selv med the, for at få det bedre, og det hjalp dog lidt på hovedpinen.
 Og peanutbutter mad.
 Min mor kørte mig op til bussen.
 Så sad jeg og ventede der.


Jeg var bare så træt, og følte mig ikke som mig selv, haha.



 Og så kunne bussen være der.
 Så tog jeg lige en times zumba i havnbjerg, sammen med min værelseskammerat fra efterskolen:)
 Og mor hentede mig en time efter.
Det hjalp på hovedpinen og kvalmen at lave zumba..jeg glæder mig til onsdag med endnu en omgang zumba i guderup :D

Har lige sat og skypet(nævner ingen navne)..aha:D
og nu vil jeg i seng^^

Ingen kommentarer:

Send en kommentar