lørdag den 27. september 2014

Løb mod andre skoler-Fredag den 26 september 2014.








 Sidste skoledag inden weekend.



 Argg, min ipad havde ikke været ordentligt i stikket, så den havde slet ikke ladt op, der var heldigvis 50 minutter, til vi skulle gå, så den kunne nå at lade lidt mere op.



Afsted. 






 Sønderborg.









 Friii.
 Efter skole fulgtes jeg med 2 fra min klasse ned til rådhuspladsen, da der var et par ungdomsskoler der dystede i løb med hinanden.
Ca 5 elever fra ca 4 skoler.
Vuc.
Ags.
bussines college syd.
statsskolen.


Sønderborg statsskole vandt, og vuc (vores skole) tabte.

 Da vis stod og heppede på vores skole, var der nogle omme bag os der åbnede en flaske et eller andet(alkohol), som så sprøjtede ud over mig og de 2 andre jeg fulgtes med--det var så klamt og det stank.
Og jeg skulle med bussen hjem.
Jeg sad i bussen, ved siden af en dame, som rynkede på næsen, ej, det var så pinligt-forfærdeligt..

 Endelig ude af bussen, jeg havde heldigvis noget parfume i min taske, jeg kunne tage på.


For jeg skulle lige ind og handle kattemad. 












 Min goodiebox var kommet, og Idas pakke var kommet, så den  kunne jeg lige tage med hjem tilhende.

















 Hjemme :D


Nå, min taske skulle vaskes..igen.så ud med tingene. 




 Og så kunne jeg ligeså godt vaske noget af alt vores vasketøj.





 Jeg går bare i bad i morgen, da jeg alligevel skal muge ud hos hestene,før en fødselsdag jeg skal til i morgen.


 Peanutbutter-mad.
 Nettet virker stadig ikke, det er lort...
 Så over i vorews bed and breakfast med mig.
Med pusser.

 Tæpper.
 
 Og så kunne jeg ellers bare sidde der på gulvet og se youtube.



AAAAARRGHH!!, der er kode på, og der er 3 forskellige koder, og neeej maan, det dur bare ikke...






Men så hentede jeg min computer, og den virker altid. 

Y
 Yaay, endelig.










 Da jeg ikke gad sidde de4r mere, gik jeg ind.
Men Harald så jeg sidde på en af vores gæsters bil--øh, harald, jeg tror ikke det er meningen at du skal sidde der.
Jeg håber personen kan lide katte-haha.


Han hygger sig vidst.




Så varder vild med dans.


Jeg åbnede min goodiebox.
























Mig og Ida faldt i søvn..jeg vågnede ved at ida vækkede mig og sagde at hun gik i seng, der var kl 24:00..men jeg faldt i søvn igen, og vågnede kl 02.35, der var Ida gået, så jeg var faldet i søvn igen..jeg gik dog op i min seng derefter.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar