søndag den 21. september 2014

Åben hus ved gråsten landbrugsskole-Mandag den 21 september 2014.

Fra i går aftes, efter jeg havde fået lavet blogindlæget.























 Og efter et dejligt bad.



 Lavede jeg mine negle om igen.




 Stadig ikke tilfreds.

 Fra idag.










 Hahahahah, du skal se denne video, med katten, den er sååå nuttet.



 Og så stod jeg op.
 Familien spiste søndagsmorgenbord sammen.

 Verdens bedste morgenjuice, det er trist at gå glip af denne smag.



 Jeg havde stor tøjkrise her til morges, og prøvede 10 bluser på og 5 trøjer osv, piger ved hvad jeg taler om..det er et stort problem for piger at have tøjkrise.
jeg valgte dog dette her.



 Mig, Ida, Alice og far kørte afsted til gråsten landbrugsskole til åben hus.










 Ankommet.




 Der var virkelig mange folk på skolen, jeg var bare glad for at være tilbage, imens der var liv på skolen igen, bi ledte efter min cykel, en jeg er bange for at det er ulønnet, jeg må bare se det i øjnene, den er væk for altid nu, og det er utrolig trist, da jeg fik den til min konfirmation i  2009..og jeg har kontaktet pedellen på skolen hele 2 gange..





 Haha, denne her ko, slikkede alices trøje, så den blev overfyldt at ensilage og savl, det var mega nuttet.


 Pølse og brød.
 og cola.






 Der er kommet noget nyt på skolen, nemlig et par hytter til nye elever, da der er så mage der søger ind.
Det er bare trist at volleyball-banen er væk så.






 Gangen hvor jeg boede...f..ck..jeg savner det!^^







 Til højre sad jeg på grundforløbet i klassen.
















 Jeg skulle da lige op i traktorerne, jeg har kørt i alle skolens 4 traktorere.


 Og så kørte vi hjem.




 En halv time i denne bil, jeg døøøør!, ens ben får bare slet ingen luft...vores den anden passat, er jo i stykker, så vi har kun denne her polo, og den kan ikke rumme os alle 5, det er ret trist, for vi kan ikke tage nogen steder hen sammen, før vi har fået ordnet vores passat.














 Vores farmor havde haft gæster af hendes veninde, så hun kom med resterne til os.
Kiksekage.
 Boller, og på sønderjysk kalder vi dem pumler.
 Flødeskum
 Æblekage.
 Ost.




 Jeg ville ud og cykle en tur.

















 Nuurh, killingen og moderen var henne ved sydbank endnu, jeg ved ikke hvad der er sket med de 2 andre killinger.











































 Jeg mødte en sød kat.
















Da jeg kom hjem ordnede jeg lige bremserne på Idas cykel.
# handywoman. 







 Harald er en god hjælper.
# handycat.




























 Læste lidt blad.







 Nettet strejkede, så jeg blev nødt til at sætte mig ind til selve routeren, for at lave blogindlæg.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar