søndag den 14. september 2014

Hygge ved Elstrup mølle-Søndag den 14 september 2014.

Stod op kl 09:00 ca.


 Det var bare regnvejr, for guderne.

 Jeg tror der er en der ville ind.

 Søndags morgenbord.










Jeg satte mig til at lave blogindlæg for igår.




Men alice sprgte om jeg ikke ville komme ind i den store stue og sidde med hende, så der gik jeg ind. 













 Mig, ida og Alice ville nemlig prøve  at spille habbo igen.
 Hhahahaa, jeg kom ind på min den gamle habbo, der heder coca100.















Prudst fladede bare ud.








 Bare så i ved det, jeg har altså shorts på.
 Vand.

 Vi tog en søndagsslapper.










 Jeg fik lidt varmere tøj på, og gjorde mig lidt mere præsentabel.



 Ristede en rundstyk.
 Og så tog mig, Ida, far og farmor til åben hus på elstrup mølle.
Alice ville ikke med, hun skulle lave lektier.

























 Der var faktisk rigtig mange folk med til åben hus.
Det kostede dog 50 for at komme derind og se, men vi vil jo gerne støtte vores mølle.


 Vi fik en pølse og brød dernede.
Ligeefter fik vi et stykke æblekage og the, inde i en virkelig hyggelig cafe, hvor der var en mand der spillede på harmonika, og der var lys og farver, snak og mega hyggelig stemning.

Der var boder hvor folk solgte ting og sager.

Man kunne også se pløjning, men det var der alt for vådt til, så hvis man havde været der igår, så kunne man have nået at se  det.
 Da vi kom hjem, sad jeg lidt udenfor med Harald.











 Så var det på tide at lave goodiebox.




 Men som den plejer, så lukker min computer ned, uden en advarsel.


 Endelig gad den at tænde sig igen.
 Ida havde lavet aftensmad.









 Hahahha, i skal seriøst gå ind på denne youtubekanal, og se denne video den er så sjov.
De prøver at toaste folk.



 Madpakke-smørelse.

 Prudst er jo min lille smagekanin.












 Prudst er glad for at deltage i min blog-lavning.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar