tirsdag den 9. september 2014

Yayha hassan-Tirsdag den 9 september 2014.

 Igår aftes imens jeg lavede blogindlæg, sad jeg og fik fodbad.
 Med disse fodbadsperler.





 Men det var så varmt at jeg ikke turde at stikke mine fødder ned i det.
 Og prudst er hoppet op.






 Morgenmad.


 Skole.









 Vente vente vente.



I s-borg. 


Musik på vej til skole er altid dejligt.








 Kl 11:30 skulle min klasse mødes ved cafeen, da vi skulle ud og se Yahya Hassan i haderslev.

K
 Klokken 12:00 kørte bussen.

 Jeg fik kun 2 billeder.

 Og da kl blev 15:00 kørte vi hjem igen.
 Jeg skulle lige ind og købe 2 dåser tun i vand for mor.
 Jeg valgte at gå ind i borgen.





 Jeg var så sulten, jeg havde ikke fået noget at spise siden kl 11:20, og på det tidspunkt var klokken 16:20, så jeg købte mig en chokolade.

 Og satte mig til at vente på bussen.















































Jeg var så sulten da jeg gik hjemad, at jeg havde ondt i maven. 








 
 Jeg gik over marken.
Rugen er ved at gro op, det går hurtigt.







 Jeg gik og hørte noget yahya hassan på vejen hjem.
 Da jeg kom hjem åd jeg mig en yoghurt.





 Og så youtube.


 Gulvparty, men prudst var bare ret ignorant idag, hun gad mig slet ikke.




 Tv-tiid.




Min mening om Yahya Hassan:
Jeg blev ret trist af at høre ham, jeg tænkte bare stakkels dreng altså,..han er 19 år..det er lang tid at skulle leve et liv og være så negativ.han var meget negativ...og kiggede slet ikke på en eller nogen, eller smilede..jeg havde helt lyst til at hjælpe ham...men ved ikke hvordan...han svarede også ret flabet og negativt..Jeg er sikker på at han er en meget sød dreng indeni, han har bare oplevet alt for meget trælst i sit liv,..jeg er splittet..han gav mig et meget stort indtryk, og jeg er ikke sikker på at kunne leve mit liv normalt igen, med de ord han sagde...

Nå, nu vil jeg smutte i seng, og sove på det, Ida er allerede smuttet op.:-D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar