torsdag den 25. september 2014

Frivillig kattehjem-Torsdag den 25 september 2014.







Avis læsning om morgenen.
 A






 Troede lige at jeg kunne nå at lave blog inden jeg skulle i skole, men det ville min computer ikke, så den slukkede af sig selv 3 gange...



Skole.

 Det er ved at blive rigtig koldt om morgenen nu.








 I bussen.

 Sønderborg.



 Toiletparty.















 I matematik skulle vi bare lave en test, og så måtte vi holde fri, så jeg havde fri kl 12:18.


 Ind i borgen for at tisse.






 Og så gik jeg bare lidt rundt, da jeg skulle vente på min veninde fra efterskolen.




 Jeg gik ned til havnen.

 Og spiste min madpakke.






 Da jeg havde spist op, gik jeg videre.











 Jeg skulle vente til kl 14:30, og jeg har altid ønsket at se kattehjemmet i sønderborg,så jeg brugte min gps, til at finde derud.





















Jeg fandt det, men det var ikke lige hvad jeg havde forestillet mig, jeg gik dog heller ikke derind, jeg så det bare udefra. 

 Og så gik jeg til sønderborg igen.







 Da my friend var kommet med bussen, gik vi lidt rundt og shoppede, spiste en romkugle, og snakkede.
Er de ikke bare fine, disse kager??
 Og da vi havde shoppet i ca 2-3 timer tog vi med bussen hjem.









Og så gik jeg hjem fra byen af. 

We 


We did some damage. 






 Jeg spiste lidt chokolade på gåturen hjem.
























 Hjemme.

 Åh, åh....


 Et lille haul af mine køb.
I gina tricot.

 3 par armbånd.





 2 par leggins.

 Og en t-shirt.


 I deichmann.
 Et par mega fede og dejlige pusser.




 For 129 kr.
 Og en spray, så skoene ikke bliver sure.

 I matas.
 Et par fine øreringe.

 20. kr.
 Ansigtsrens.

 70 kr.
 H&M.
 Løse, kølige bukser.
 med lommer.





 Og en masse billige kattesnacks fra kvickley.






Blogindlæg. 





 Og så det jeg har ventet på i lang tid...topmodel.


 Og dette blogindlæg.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar