lørdag den 27. september 2014

Til fødselsdag i ribe-Lørdag den 27 september 2014.

 Jeg havde faktisk sat mit vækkeur til kl 08:00, men jeg vågnede 07:50, og kunne ikke sove mere. så det var da godt ramt.
 Jeg stod op, og satte en vask over.
 Mugede ud hos hestene.





 Vi lukkede dem ikke ud idag, fordi vi skulle til fødselsdag.

 Så vi skal muge ud, når de står derinde, men vi har også et ret smart system.


 De fik lidt at guffe på imens.
 Det var ellers en dejlig morgen.













Jeg hørte en spætte i dette træ, men jeg kunne ikke se den. 



 Så jeg trodsede alle disse brændenælder, bare for at se den, men da jeg nåede derover, så fløj den væk, og jeg fik ikke set den.
Til gengæld blev jeg brændt på benene.

 I træsko og bare fødder.




Det pynter godt når man fejer. 


 Hahah, jeg drillede hestene lidt, og tog halm på deres ryg, men de nød det bare, det var jo dejlig varmt.

 Uhm, godt med noget grisemøg, der gøder brombærene.

 Så skal der hentes halm.

 Årh, søde Harald kom og hilste på mig..han lå og sov oppe i halmet.














 Hønsene er stadig nysgerrige.








Færdig, og masser af nyt friskt halm.







Jeg ved godt at pinkey har alt for langt hår i panden, men han lader IKKE en komme til det(det har noget at gøre med hans tidligere ejere, og de var ikke særlig rare mod ham), så vi har ikke lyst til at bryde tilliden imellem os og ham..men vi klipper det dog, når det virkelig er slemt, men det er ikke rart, for han er SLET ikke glad for.
Og jeg holder jo af min hest, og har ikke lyst til at ødelægge vores  forhold.

Jeg kan fortælle hans historie en anden gang..


 Det passede meget fint med at vasketøjet var færdigt, da jeg havde muget ud.

 Harald havde det rart, imens jeg hang vasketøj op.

 Og pruttibassen (prudst)
.

Lavede mig et kop the



 Spiste morgenmad.
 Førte billederne fra igår ind på min computer.
 Efter et dejligt bad.
 Men jeg kunne ikke lave blogindlæget, for nettet virker jo ikke.

 Min far sagde at vi skulle køre kl 12:00(igår) men så lige de der 10 minutter inden, så siger han at vi skal køre 11:30 istedet for..jeg hader når han gør det, og jeg var bare slet ikke klar.
 Jeg fandt dog hurtigt noget tøj, og gjorde mig klar.





 Jeg har altid en bog med på lange ture..vi skulle køre i ca 1 time og en halv.
 Men eg nåede det.
 Så kørte mig, Ida, far og farmor afsted i farmors bil, op for at fejre min faster(min fars søster) fødselsdag.

 Vi holdte på en rasteplads og fik lidt kaffe og småkager.
 Og så var vi der kl 14:00 ca.

 Vi fik lidt kaffe, og derefter gik vi os en dejlig tur i ribe.,årh, det var hyggeligt ribe er en meget dejlig by, og meget smuk:D



 Jeg har kun været der 1 gang før, og det var med efterskolen.
 Ved 18:00-tiden kørte vi hjem.



 Og spiste kaffe i bilen.

 Jeg elsker min farmors picnickurv.
 Hver gang vi skal på en længere tur, så er det disse 2 slags småkager vi har med.










 Jeg er snart færdig med min bog.
 Smuk himmel.




 Vi var hjemme ved 19:30-tiden.


Jeg fodrede kattene. 








 Vasken var færdig, jeg nåede nemlig ikke at hænge den op her til morges.
 Så det gjorde jeg lige.
 Skørt tidspunkt kl 20:00, om aftenen.
 Lige da hun så mig, ville hun op til mig-ahah, hun elsker mig...og jeg elsker hende :)







Blooog. 








 Ok, nu skal jeg så have denne ledning i, for at nettet virker.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar