mandag den 22. september 2014

Prudst sked overalt-Mandag den 22 september 2014.
















 Idag morgen.












Skole mandaaag. 




 Vi ankom til sønderborg ret tidligt her til morgen.


 Idræt i første time.


 Matematik i anden time.
 Sneaky picture.

 Fri.
 Jeg var liiige inde i borgen, for at købe vindruer, bananer og citroner.

 Så sad jeg og ventede på bussen.



 Og så tog mig og Ida hjem, da vi havde fri nogenlunde samme tid.










Jeg klædte om til zumba. 




 Lavede lektier. vulkanrapport, som skalafleveres i morgen, men jeg blev færdig.
 Jeg ved det er en grim skrift, men jeg havde kun 2 timer til at lave den,







 mor lavede risengrød til aftensmad.

 Der skal æblemost i risengrøden.
 Rigtige sønderjydere hælder saft og æblemost i deres risengrød.
 Lige 10 minutter inden jeg skulle gå op til bussen, sked prudst på gulvet, så jeg skulle løbe med hende ud til døren, IMENS hun rigtig var igang med at skide, så hun sked på mig, og 4 steder på gulvet, og jeg ville jo ikke misse min bus.

Hold da kæft, jeg var sur.

Det er det sureste ved at have kat, ellers så elsker jeg dem overalt, bare ikke år de skider på en, lige 10 minutter før man skal noget.




 Jeg kom da afsted, men jeg kunne ikke nå at tørre alt op.


 Mor var oppe ved færgen og aflevere alice til efterskole(hendes efterskole havde forlænget weekend.), så hende skulle jeg advare, så hun ikke kom hjem og trådte i det.
Ida var til guitar.
Far var hjemme, men ikke 1000 heste, kan få ham til at fjerne det.








 Jeg nåede det og sad og ventede.



 Fuck, jeg missede bussen....ja, jeg ved jeg er dum...den kørte hen, holdte og kørte igen, og jeg opdagede det ikke engang, først da den var kørt.
For jeg var simpelthen så stresset, og havde så meget at tænke på, at jeg frossede det totalt ude.
Jeg er jo vant til at tage bussen til sønderborg, men jeg skulle jo til havnbjerg, så jeg skulle tage bussen til nordborg, såjeg tænkte"Den skal jeg ikke med, jeg skal jo til sønderborg"..
Nå, så ringede jeg til min mor, og hun kunne heldigvis køre mig, men det kostede 30 kr til hende.
 Imens jeg ventede, tog jeg hen til brugsen og tissede på deres kundetoilet.




 Og så gik jeg tilbage til busstationen, og ventede på mor.


 Så kørte mor mig.




 Efter zumba, hentede far mig.




Jeg smurte madpakke.





 Varmede lidt risengrød.
 Spiste det.
 Jeg havde sådan lyst til at lave 100 mavebøjninger, så det gjorde jeg.
Jeg lavede ca 5-10-20 pr gang.






 Her idag i skolen, fik jeg og en fra min klasse, liige købt ipaden istedet for at låne den, så i morgen får vi den nye udleveret.





 Det er vildt mærkeligt, at nogengange når jeg kigger på klokken, så er den det samme, som foreksempel 22.22, 05:05, 13:13, 14:14. OSV OSV.
 Tog et bad.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar