søndag den 14. september 2014

Torsdag den 11 september 2013.


Jeg vågnede op med halsbetændelse og snotnæse.
Så jeg dopede mig selv med the  












 Morgenmad.

 Avisen blev læst.




 Yaaay, min friskole er i avisen, da de har sensommermarked i morgen(fredag)
Jeg gik der fra 0 til 8 klasse,(der er kun op til 8 klasse), men jeg savner virkelig at gå der, det er og var et dejligt sted.




 Ja, så er det afsted til skole igen.
 Da jeg vågnede troede jeg faktisk at de var fredag, men argh,lige en dag for tidligt.






 Robot græsslåmaskine..det er underligt at den kører rundt hver dag...strange addiction :)


 Sønderborg-.








 Fri 13:40.




 Så tog jeg hjem.


 Det er kedeligt at køre i bus, så lidt instagram skader aldrig.



























 Gå hjemad.







 Årh, det var sindsyg varmt. manner, jesus, ahahalalalalalal,, puhaa..

 Over the field again.
 Man kan se udviklingen på marken for hver dag der går.











 Der var kommet en pakke igen.
 Et fint hårellastik.


 Jeg fik min mamma mor til at putte det i mit hår..så fiiiint.


 Åd en pirog.




 Jeg fik samlet noget malergrej sammen.

 But what the hell happened, jeg gik i stå, da jeg havde lidt kvalme, og hovedpine, samt hovedet fuuld af snot..well hello influenza...
 Ja, jeg blev lidt træt, så jeg satte mig bare ned på gulvet og så lidt youtube.




 Derefter hjalp jeg lige min far med motoren på bilen.
 Da vi skulle have knapstangen eller knopstangen eller what the heck its callet ud.
 Jeg satte mig ud til kattene, og snakkede med dem.










Harald.<3 


 Et par minutter efter hoppede jeg ned i en pose, fordi jeg ikke kunne finde nogle gamle bukser til at male med.


 Stoppede bare posen ned i bukserne.


 Lidt musik.
 Ingen strøøøm..oh jesus.
 Min mor skulle ud og spise med en veninde, så jeg skulle tage barnepige-opgaven for prudst, da far var ude og rode i bilmotor, ida spillede guitar, alice er jo på efterskole..så i had to do it:)..but i love that job^^
 Lidt avispapir.


 Malertape.

 Jeg tror hun elsker at stå på tapetbordet.



 Jeg fik klistret malertape på kanten af øhh kanten.
 Husk udluftning.


 Revnerne hvor tapetet mødes blev malet først.



 Mine hænder blev lidt overfyldte af maling.
Og motorolie.

 Jeg fik malet lidt af væggen, men det er svært at se, når mit skab skygger for halvdelen af lyset.









 Jeg dansede lidt rundt på gulvet...med prudstiiii.







Til musiiiiiik.








 Ida og far havde været oppe og købe lidt lasagne.



 Åh..denne her sang bringer det triste op i mig, den er så sørgelig på en måde, da jeg kender filmen.


 But i love this song.


 Blogindlæg for igår.
 Youtube.


 Hhahahahaha, ida var igang med at lave noget aftensguymnastik, og prudst blev ved med at hoppe op på hendes mave, og bare sad der like "hey human, make me a nice and cosy bed"






 Så hun måtte hellere joine mig og mit blogindlæg.














Ingen kommentarer:

Send en kommentar