lørdag den 20. september 2014

Nøgle nr 4-Fredag den 19 september 2014.






 jeg fik æren af at børste tænder med prudst på nakken.









 Jeg  er jo begyndt at bruge denne ansigtscreme fra goodieboxen hver aften, før jeg gå i seng.
Men jeg har kun bruht den i 3-4 dage, så der er ikke rigtig så meget virkning endnu, men man skal ikke bruge særlig meget, så den holder længe.

 Så lavede jeg blogindlæg.




 Godmorgen.















 Nåede lige at få noget morgenthe.






 Kattene fik lige lidt mad, før vi skulle gå.






Afsted.


















 Sønderborg.












 Party.












Vores billedkunstlærer var syg, så vi havde fri 10:30, efter dansk.


 Og så gik jeg bare lidt rundt omkring, så jeg kunne mødes med Ida, da hun havde fri 12:30.





 Derefter gik jeg ind på borgen, og kiggede.









 Fik nøgle nr 4 til skabet, på borgen.
 H&M , det blev.
Jeg købte faktisk denne bluse.







Da den var ved at være det tidspunkt hvor Ida fik fri, gik jeg hen til Idas skole. 

 Med kattemaden på slæb.










 Far hentede os på Idas skole, og jeg spiste min madpakke på vej hjem i bilen.


 Vi tog lige ind på bilka, da min far skulle købe kabler.




Nye cola-smag. 


Vi gik ud til bilen, da far gik ind i ting-afdelingen og mig og Ida gik ind i mad-afdelingen.


 Vi sad på ladet af bilen.
på et tidspunkt kom der 2 fyre kørende forbi os, og da de så os, så trykkede de ordentlig på gassen, imens de blinkede intens til os...what happened there..vi ignorerede dem bare.



 Kun 4 kr.










 Så skulle vi ind på netto med flasker.






 Købt i H&M.

 Købt i H&M.







 Bland selv, det er jo fredag.





Det skulle prøves, granatæble limonade. 



 4 pakker senses.-billigt.

 Jeg fik købt en af de nye varianter af colaer.

 Frossne vindruer og vand er en perfekt kombination.

 Jeg så lidt youtube.

Til kaffe fik vi et stykke kage.



 Og noget the,
 Så slog jeg græs.















 Og hørte musik.








 Prudst hyggede sig.










 Men så røg der en sikring, så det skulle far først lige ordne.



Jeg snakkede lidt med stribe. 

 Og minnoe.







Og de fik lidt lækkert. 








 Og harald.
 Jeg kørte med far hen og hentede Alice ved færgen.
 Det er eddike til vasketøj der ligger i vinduet.













 Chilling on da floor.





 Så var der disney show.












 Og vild med dans.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar