mandag den 8. september 2014

Gæster-Mandag den 8 september 2014.

 Jeg læste lidt avis til morgenmaden.


Jeg fik lige hunget noget vasketøj op.





 Vores far kørte os op til bussen her til morges.





 I sønderborg.


 Ankommet til skolen.
 Vi skulle have idræt i første time, og der tog vi ned til kærvej, sportsplads, og løb lidt på trapperne og spillede hockey, detvar faktisk en ret god time.





 Sådan ser alle klasser faktisk ud, undtagens grupperummene.











 Friiii.
 Hjem med bus.

 Ida havde fri på samme tid som mig.
Det er lidt fjollet men vi kan godt lide at sidde og høre musik med høretelefoner i, når vi kører hjemad med bus, selvom vi sidder lige ved siden af hinanden...men vi snakker dog indimellem.




 Hahah, lige der sagde Ida et eller andet sjovt..that made med laugh.








 Vi gik over vores nabos mark, undskyld nabo.
Han har bare MEGET bedre brombær end os, men jeg tror faktisk ikke at han plukker brombærene, men så har han da os til at gnaske dem på vej hjem, fra skole.

 Det regnede,.

 Og så gik vi over på vores egen mark.






 Home again.














 Mig og prudst skulle da lige have vores gulvparty.

 Med en fersken.




 Mor havde købt lidt lækkerier, da vi skulle have gæster af vores mormor, og hendes søster, samt min mors fætter.





 Hang mere vasketøj op.



Da de var kørt hjem, skulle jeg op til bussen, der er jo zumba om mandagen.


















Sad og ventede på bussen, man kan godt mærke at det er ved at blive vinter nu, blæsten var ihvertfald lidt koldere end normalt.
















 Efter Zumba hentede min mor mig
 Fuldmåne.
 Var hjemme 20:30.












 Lavede madpakke.






 Årh, prudst er så nysgerrig, når man laver noget med mad.

 Hun er min lille prøvetester på pålæg.
 Hun elsker det job.








Ingen kommentarer:

Send en kommentar