mandag den 8. september 2014

Ud på rulleskøjter igen-Søndag den 7 september 2014.



 Lå lidt og kiggde instagram om morgenen.


 Og stod så op kl 09:00.











 Weekend weekend, endelig er du her igen igen.

Lidt face, og youtube imens jeg lavede blog.



 Årh, jeg sad og så lidt gamle billeder på min computer, og lilla sika dukkede frem..hold op jeg savner ham (for dem der ikke ved det blev han kørt over i februar eller aril i år.)...det er så svært at miste et dyr..og den tomhed der er bagefter..døren til vores hochlei(jeg ved kun hvad det hedder på sønderjysk, men det er en slags lade)den er lukket nu, og da han levede var den altid åbnet, og en glad lille misser sprang ud..
 Og lille pinnie.

 Haha, da vi havde givet prudst hat på.

 Min mo og far havde været ude og se på en ny brændeovn, og havde købt noget gulv til stuen og nogle klinker til brændeovnen.



 Jeg gjorde mig lidt klar.






 Og så kørte mig, mor og alice til lægen, da Alice havde fået en lille allergisk reaktion..men bare rolig det var ikke farligt eller noget, det er okay igen.
 Mor var ikke så glad for at jeg havde taget træsko på..upsiii.




 Jeg elsker at sidde og læse i blade hos lægen..det er hyggeligt.









 Vi kørte over broen, og den var åbnet, da der skulle en masse både under broen..så jeg gik ud og kiggede på bådende, jeg vil så gerne sejle i en båd eller kano igen, det er virkelig sjovt.




 Jeg skulle med, fordi at jeg skulle slukke for vandet ved grisene, og det er jo kun mig der kender stalden udover min far, så jeg skulle med..de er igang med at vaske i stalden, så jeg så ikke en gris, øv..jeg savner at se en gris eller bare i det hele taget at arbejde med grise..

 Årh, stalden, jeg savner dig.



 Og så kørte vi hjem igen.
Prudstiiii.




Prudst hun tænker bare "sikke en idiot"..hahaha^^ 




 Harald.



 Stribeeee.


 Jeg sad lidt og læste i blad.



Jeg vaskede lidt tøj og hang det op.

 Minnie.








 Da jeg kom hjem var Far og Ida igang med brænde halm af, og få det halm vi ikke skulle bruge hen til halmstakken, for at få det brændt af.












 Der kører Ida i fuld fart.



 Hestene fik lige et æble af mig.







 Vi deler jo.







 De savler altid på en bagefter.
 Jeg gik ind i stuen og så lidt på babybilleder.







 Årh Lasse <3





 Hahha, jeg var sådan en nuttet baby, jeg håber hvis jeg engang får børn at de er så nuttede-hahahahha.
Hvis jeg får tid vil jeg lave et indlæg med babybilleder af mig..men kun hvis jeg får tid.



  








Jeg spillede lidt gameboy. 





Efter aftensmaden tog jeg en lille tur på rulleskøjter.























































































































 Jeg var helt nede ved kirken(den hvide plet på billedet.)











 Mågerne holdte igen møde på marken.


 Det var en dejlig lang tur.
 Harald hilste på mig, da jeg kom hjem.










 Jeg så lidt tv med far og prudst.

















 Jeg smurte min madpakke.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar