tirsdag den 16. september 2014

Lækker fodbad-Tirsdag den 16 september 2014.

 Startede morgenen med et lækkert bad.




 Skole.














 Sønderborg.




 Toiletparty.



 I billedkunst skulle vi til at male med rigtige farver, så mit resultat blev dette.

 Frrriiii:)...vi plejer jo at have en lang dag om tirsdagen (til 16:25), men idag skulle vi ikke have værkstedsundervisning, det er først om 8 uger igen,



 Jeg tog bare lige hjem.
 Det blæste så meget.



 Og jeg hader at få hår i hovedet, når det blæser.
 Øv, bussen var mega proppet, og der var sindsyg varmt derinde..og så lige når man næsten er hjemme, får man en sms fra far, om vi vil køre med...



 Marken hjem,











 Hjemme.


Jeg havde brug for noget koldt vand med isterninger i. 



 Jeg elsker at riste et stykke flute, med ost.
 Og drysse paprika på det, det smager ret godt, og jeg har lært det af min farmor.

 5 minutter før jeg skal til en time, så popper der en lille besked op på ipaden, det er meget smart.
Men det skulle vi jo ikke have idag.
 Så lavede jeg indlæg for igår.







Med prudst. 





















Så blev de fodret. 



Jeg sad lidt udenfro sammen med minnie, og hun fik et par snacks. 












 Jeg fik noget gammelt tøj på.





 Og plastic.
 Så skulle der bare males igen.

 Man kan sagtens se forskellen.

 Nu mangler jeg kun en stribe, og så skal det males over igen.
 Mig, Ida og far kørte lige på rema for at købe rugbrød og mælk.
















 Jeg smurte madpakke.
 Ida havde så travlt med en stil, hun skal aflevere i morgen, så jeg lavede hendes madpakke.
 Harald sad og kiggede på mig.


 Og prudst.






 Fik et dejligt fodbad.


 Prudst sad med sit smørrede smil-



Jeg sad lidt og så youtube. 

 Jeg ville have læst bladet, men det nåede jeg ikke, det må jeg gøre en anden dag.



 Bare rolig, jeg har shorts på.
Der er ikke noget bedre end at føle katte-pels på ens ben, det er sådan en dejlig blød følelse, som et tæppe.








Så var der popstars.













 Og blogindlæg.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar