tirsdag den 2. september 2014

Lang dag-tirsdag den 2 september 2014.



Morgenmad.















Afsted til skole... 






 Super nuttet snegl på stoppestedsglasset.


 I sønderborg.

 Skolen har en ret hyggelig terrasse oppe på taget.




 Vi fik 10 minutter før fri idag, det er jo tirsdag og det er den længste dag i ugen, hvor vi skal være i skole til 16:25.



 Jeg sad og ventede på bussen.







 Endelig på vej hjem.





 The field.









 Home again, and then i see a little sweet cat.











 De fik lige et par snacks.





 Jeg spiste det sidste af min madpakke, da jeg havde lidt tilbage.


 Ok, en gang for alle, den irriterende klingende nøglering ryger af nu..den laver sådan en frustrerende lyd, når jeg går, da den rammer min taske.

 Vi skulle læse 40 sider i billedkunst, så jeg satte mig ud på trappen, sammen med kattene, og læste lidt.



 Lidt the skulle der da også til.



Mens kattene fik noget mad.












Yeps, så kom prudst, og satte sig på mig.









 Så så jeg lidt tv.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar