tirsdag den 23. september 2014

På opdagelsesrejse-Tirsdag den 23 september 2014.




























 Det er virkelig umuligt at drikke en kop the om morgenen, fordi vi ikke har så meget tid.



 Prudst er en stirrer-på-sokker-kat-når-man-tager-sokker-på.




 Afsted til skole.





















 Der er altid sådan en smuk solopgang, når vi venter på bussen.








 Toiletparty.




 Friiiii.
 Jeg havde bare brug for at gå en laaang tur, så jeg gik mig en tur, og så kunne jeg da også mødes med Ida.
























 Kastanjer.:)









 Jeg var ude på broen, bare  for at føle vinden, roen og vandet.





 Jeg faldt faktisk i snak med en ældre herre og hans hund rico, haha, det var hyggeligt.
Jeg spurgte hvad hans huns hed, og han sagde"den hedder rico, og det staves r.i.c.o.":)
Han var da venlig, og hunden var ret nuttet.




 Det her sted er bare fantastisk hyggeligt, og rolig del af sønderborg.























 Jeg var jo på opdagelsesrejse, og jeg fandt faktisk en ret interessant lille sti, som jeg da skulle se hvor førte hen.












 Jeg følte mig virkelig som en vandre-dude.






 Jeg kom til et hus.





Så vendte jeg om, og gik tilbage igen. 



































 Jeg mødtes med Ida.
 Og vi fik en sands and salad.


 Derefter var vi i fakta, da vi ventede på vores far og farmor, for de var i sønderborg.
 Da vi kom hjem, var jeg lige ude ved pinkey og bruno.







 Jeg har i meget lang tid, ønsket at købe nogle blomster til mig selv, så det gjorde jeg,
Og de pynter så godt i stuen.





 Mig, Ida og far fik kaffe inde ved farmor.

 Vi fik en skål fuld af farmors mini-vindruer.


 Idag fik vi så udleveret den nye ipad(kun dem der valgte at købe den)

 Det er en ipad air.









Fodrede kattene. 






 Computercat.

















 Så sidder hun bare der og glor på mig igen.





















 Popstars i tv.

 blog.
 Frossne vindruer.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar