søndag den 21. september 2014

Augustenborg skulpturpark-Lørdag den 20 september 2014.






















 Stod op kl 09:00.










Tænkte at jeg ville gøre mig lidt fin idag, da jeg ellers bare har weekend-udseende hver weekend, udover hvis jeg skal noget selvfølgelig.











 Hun hader mig, efterhånden. haha :)

 Alice lavede pandekager til morgenmad.

 Jeg lavede et billigt stykke legetøj til prudst...men jeg tror det mislykkedes lidt, da der ikke rigtig kom godbidder ud af det.

Men det var ekstremt nuttet.



 Så spillede mig, Ida og Alice matador.






 Prudst sad og sov i vindueskarmen.
 Jeg var lidt udenfor og gå en tur på vores gård.

 Minnie.






 Harald.






 Jeg gik mig en tur derefter.











 Men jeg skulle tisse, så jeg gik tilbage, jeg ville ellers have gået helt ned til stranden, det må jeg gøre en anden dag.




Hahha, deres ansigter da jeg kom hjem..priceless. 








 Colaen skulle da smages.

 Jeg havde ikke forestillet mig at den var rød, men det var den.
Med vinduer i, var den perfekt, men jeg tror ikke at jeg vil smage den igen, da den smagte ret mærkeligt efter min mening.

 Youtube-tid.











 Neglene blev lavet.

 Og læste lidt viunge-blad.

 Jeg er ikke tilfreds med resultatet.

Jeg gik ind i vores den store stue, og læste videre.

 





 Jeg lavede lidt green juice..på billedet havde jeg drukket det hele, da det smagte så godt, i skulle prøve det.
Spinatblade, vinduer, vand og lidt saft fra en citron, det er sundt, og i har aldrig smagt bedre ting.



 For biiiib, der rullede en MEGA fed audi ind ad vores gårdsplads, det er en af vores bed and breakfast-gæster.
Og hvis i ikke ved det, så elsker jeg audier.

 Hahha, Ida siger at hun var en grim baby, det er der noget om, på det her billede :D




 Og det her, hahaha.
 Spred hygge til kattten, ved at ligge godbider på langs.





 Mig, Ida og Alice så på babybilleder af os.


 Haha, de gemte sig for kameraet, for de gider ikke at komme med på billederne.




 Mig der cykler.
 Ida til venstre, mig til højre.
 Lasse(vores hund, som vi mistede for 7 år siden, blev 13 år.), mig(blå jakke), og Ida(pink jakke).
 Mig, Ida og Lasse.
 Mig, Ida, Alice og mor ville ud og handle på netto.







 Men vi tog ud og så augustenborg skulpturpark først.


















































































Jep, og så valgte min mobil at gå i frossen tilstand, så jeg ikke kunne gøre noget som helst med den.
Vi tog derefter på netto, og handlede.
Men der var en mega smuk skulptur jeg ikke fik et billede af. 




 Jeg fik handlet spinatblade, til en omgang green juice.





 Vindruer.

 Hårmousse.

 Billigt.
 Blogindlæg-tid.



 Alice lavede aftensmad.

















Derefter hyggede vi os ved tvet og gik i seng.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar