torsdag den 18. september 2014

Vulkan rapport-Torsdag den 18 september 2014.








Godmorgeeeen. 



 Yaaaay, krøller, da jeg havde fletninger i i nat.











 Jeg ryddede lidt op i køkkenet.



 Lidt morgensnak med kattene.












 Afsted til skole.








 Jeg sys liige jeg ville have sandaler på idag.







 Sønderborg.











Vi kom ret tidligt ud til sønderborg idag, og Ida skulle først møde 08:20, så vi gik lige en tur ind på lagkagehuset.





Og købte os en chokoladebolle.
















 Og så fik ida en rundvisning på vuc, for hun har aldrig set den indvendig før, så det var ret spændende.






 Frii.
 I bussen.













 Og gåtur  hjemad.








 Lavede blog for igår.















Så tog mig og mor på brugsen, for at handle.





 Årh, sikke en modtagelse.
Stribe.
































 Og bagefter rema 1000.





 Yaaaya, kattesticks...jeg forkæler dem alt mor meget.






 Jeg sys de skulle have lidt godt mad idag, så de fik sådan en snaskemad idag.









Skumfiduser for kun 4 kr på brugsen, hvis nu vi skal lave bål.


 That light.




 Lektier om vulkaner..vulkanrapport.
 Mens prudst tog en slapper på gyngestolen.



 Det går fremad.

 Mor lavede aftensmad idag.



 Gulvparty.






Og imens instagram party.
























 Så fladede vi ud.






















Ryddede lidt op igen. 

 Lavede videre på vulkanlektierne.







Youtube.


 Det var blevet lidt mørkt.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar