torsdag den 25. september 2014

Lyserød neglelak-Onsdag den 24 september 2014.

















 Fik lige læst lidt avis her til morges.









Var lige ude og sige hej til kattene.









Afsted til skole.









Sad og ventede på bussen.'




Sønderborg.
Og så tog jeg lige hjem, da jeg havde fri.









Ida lavede pandekager, så vi fik dem til kaffen:)



Jeg fik lavet en green juice.





Lækkert. 





Lidt citron i, det giver smagen.



Gik igang med aftensmaden.
Medisterpølse.






Klædte om til idrætstøj.

Smurte madpakke.


Prudst er jo smagsprøve-kanin.
















Men nettet strejker, og det er rimeligt irriterende.
Så jeg gik over til vores bed and breakfast og sad og så youtube...da det virker derovre, min far har nemlig flyttet vore net derover, det er simpelthen lort..
















Stribe var lige inde lidt.



















Mor kørte os til zumba.









Og det var slut ved 21:00-tiden. 




Jeg elsker dette  her the..det smager faktisk ret godt.





Jeg så noget zulu, med en der var ude på gaden, og stille spørgsmål til tilfældige mennesker, og hvis de svarede rigtigt, så vandt de lidt penge.




Med en kop the.

Tog et bad.

Og så noget zulu bff.




Lavede negle.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar