fredag den 12. september 2014

Arkitektur i billedkunst-Fredag den 12 september 2014.





Vågnede igen op med halsbetændelse og hovedet fuld a snot(altså ikke snot i hovedet vel, men i næsen) 







 Morgenmad.
 Mig og ida åd lidt jordnødder.


































Sønderborg. 



Vores billedkunstlærer er på lejrskole med en anden klasse, så vi skulle bare klare os selv idag, vi skulle nemlig gå rundt i sønderborg og tage billeder af huse og deres arkitektur, og så måtte vi bare tage fri, når vi synes vi var færdige.

De billeder jeg fik taget, som jeg synes var de bedste vil blive vis til sidst i indlægget.

Jeg og 4 andre gik sammen om at tage billederne, så vi gik derefter en lille hyggelig tur, spillede kort, jagtede en bi, og snakkede.



 Omkring kl 13, tog jeg hjem.






'






 Jeg var lige inde i borgen på toilet.












Bussen.











Ude af bussen, og gåtur hjemad. 
























 Så kom der lige en massey rullende.





 Home.










 Jeg satte mig på vores køkkenbord, og spiste det sidste af min madpakke.




Min aftensmad var jordnødder..yep, mor strejker med aftensmaden, hun gider faktisk aldrig at lave aftensmad mere, vi får faktisk kun aftensmad, når mig eller Ida laver det....True shit. 

 Youtube.











 Kattene skulle have mad.






 Hahaha, tog lige stribe i at gabe.


 Billederne fra billedkunst idag.(nogle af dem er taget før)

























Ingen kommentarer:

Send en kommentar