onsdag den 25. juni 2014

Træt-Onsdag den 25 juni 2014.








 Jeg prøvede at lave noget havregrød her til morges, meeen øhh, det skal ikke prales op til skyerne, jeg endte med at smide halvdelen ud, og spiste den anden halvdel.



 Nogle gange skal far snakke med et par folk fra arbejdet om hvad de skal gøre, og hvad de planlægger osv, og det behøver jeg ikke at være med til, så det er godt at man har et blad, man kan makle lidt på.





 Vi var lige hjemme, for at gå i bad, da vi havde leveret omkring 200 søer, så vi skulle lige i bad, inden vi skulle hen til nogle mindre grise, og modtage ca 500 smågrise.
Det var dejligt at se smågrise igen, for nu arbejder jeg jo med slagtesvin.


 Var ret sulten.

 Mig og far var lige på rema 1000 for at købe lidt småkager til pausen.


















 Var lige inde på brugsen og modtage min goodiebox.
 Fyraften.
 Bad.



 Mig og Ida cyklede op på brugsen for at handle lidt ind, til aftensmad, da mor, far og alice skulle til skoleafslutning på hendes skole.
Så mig og Ida skulle være selv hjemme.
 jeg fik det pludselig ret dårligt, men det var heldigvis ikke så alvorligt.
Det var ondt i hovedet og kvalme, og ret træt, så jeg tog lige en halv time på sofaen.

 Ida havde lavet maden, da jeg jo havde det dårligt, jeg havde det stadig lidt dårligt da vi spiste.
 Men det smagte rigtig lækkert.








 Ida tog ud og løbe efter maden, men jeg havde det stadig dårligt, så jeg slappede lidt af, med et par forskellige spil, på tabletten.

 Nu har jeg det bedre igen, så jeg smurte madpakke.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar