fredag den 20. juni 2014

Torsdag. 19. 6. 2014.

Godmorgen her fra udestuen.

 Insta.







 Going to work.
 En god sang kom i radioen.
 Jeg ville gerne læse i min vildheks bogserie, men kunne ikke finde bog 1, så jeg fandt en random bog og begyndte at læse i den.


 Ida var vidst lidt træt.
 Der skulle komme sådan en installatør og installere en ny internet-tingest router i vores hus, så mig og min far tog hjem og spiste madpakken hjemme.

 Mine frosne bom.
 Billeder.




 Da vi havde fri, og kom hjem, spiste vi småkager og drak the.


 Bad.

 Lavede indlæg for de sidste dage, hvor der ikke var net.

 Mig og Ida cyklede op på rema i lynets hast, da vi skulle købe en pakke tobleroner til Alice, når hun kom hjem fra lejrskole.
Inden hun tog afsted, sagde hun"årh, det ville være godt med nogle tobleroner, når jeg kommer hjem"
Så vi overraskede hende.


 Så fik jeg set lidt youtube.
Mor kom hjem fra sin kusine, og Alice kom hjem fra lejrskole.

Prudst.



 Omaftenen hyggede vi os ved tvet, med toblerone og  the.
 Vi så the blind side.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar