søndag den 15. juni 2014

Fredag.13.2014.

Uhahauha, det er jo fredag den 13 idag..er der sket noget uhyggeligt ved jer?, det er der heldigvis ikke her:).

Men vi kan da starte med lidt instagram billeder.
Som i nok ikk ved, så elsker jeg ferrari biler.






 Arbejde, men kun indtil kl 12:00.
 Lidt flere billeder.
Jeg kan se at det var der vi havde pause. kl 10:00.


 Vi tog lige hjem og holdt mælau(det er synderjysk og betyder middagslur).
Så jeg varmede lidt kakao.
 Og læste lidt i min bog.

















 Da vi havde fri fra arbejdet, mig og min far, tog vi hjem.
Min søster Ida fandt pludselig på at hun ville til sønderborg, og spise en sands and salad sandwitch, og spurgte om jeg ville med, det ville jeg godt, så jeg skyndte mig i bad, og vores mor kørte os op til bussen, for ellers ville vi ikke kunne nå det.
Da vi kom derud, mødtes vi med  alice, og gik ind på sands and salad og spiste.
Vi kunne ligesågodt gå over og se hvad der gik i biografen, så det gjorde vi, vi fandt ud af at den der the fault in our stars/en flænge i himlen gik kl 18:00, så vi bestilte billetter, og gik ind og så den.

Den var virkelig godt, jeg tror det er en af mine ynglingsfilme udover a walk to remember.
Der var faktisk kun piger der skulle ind og se den, og dem der sad bag os, græd.
Man kunne høre pigefnidder og piger der sad og græd og snøftede.
Så denne film er en ren pigefilm.
jeg må indrømme at jeg ogå var ved at fælde en tåre.
Filmen var så smuk...

Billeder fra den.




















Hazel grace lancaster spilles af skuespillerinden shailene woodley og augustus wate spilles af ansel elgort.
Han er faktisk enormt lækker i filmen..just sayíng..
Jeg havde glemt min mobil i min fars bil, og han var kørt afsted, så jeg havde ikke min mobil med hele turen til sønderborg og hjem igen, så der er ikke rigtig nogle billeder fra den aften.
DET VAR SÅÅÅ BEFRIENDE IKKE AT HAVE SIN MOBIL MEEEEED!!!! :)..JEG FØLTE MIG FRI:p

Ingen kommentarer:

Send en kommentar