onsdag den 11. juni 2014

Onsdag.11.6.2014.

Dette er resultatet af alices mobil, som hun malede igår.
Det er faktisk blevet meget pænt.




 Morgenmad.
 Klar til arbejde.
 Prudst.
 Rydede op i køkkenet.
 Lavede lige en smoothie, men havde ikke nået at drikke den, inden mig og far skulle køre på arbejde.
Så de blev sat ind i køleskabet.
 Havde haft en vanddunke i fryseren hele natten, så den var dejlig kold og frossen til pauserne.
 Da mig og far havde arbejdet lidt, så tog vi lige et smut hjem, da min far skulle hente vores bed and breakfast mappe, og telefonen.
 Hilste lige på minnie.


 Og stribe.




 Spiste nogle kammerjunkere.
 Alice skulle først møde kl 12:07, da det var hendes eksamenstid, så hun var lige stået op, da vi kom hjem, omkring 08:00-tiden, så hun spiste morgenmad, sammen med mig.
 Helt til sidst skulle jeg slå noget græs på arbejdet.
Det var ret spændende at prøve en anderledes græsslåmaskine, den kørte ihvertfald godt.



Det her er en af staldende.

 Da vi havde fyraften, tog jeg mig et bad.





Chillede med prudst.




 Nuttet pote.
 Gik ud på trampolinen og læste lidt:)









Til aftensmaden lavede jeg lidt pizza tortilla.
Min far var til fødselsdag og min søster ida skulle i teateret med nogle fra hendes klasse, så jeg skulle kun lave 2, da min mor skulle køre op med ida.


 Tomat.
 Prudst var meget nysgerrig, og stirrede ret meget.
 Prudst har de smukkeste øjne nogensinde.
 Ost og skinke.
 Løg.
 Ind i ovnen.
 Ida og mors skulle gemmes lidt.
 Alice dækkede bord.

 Sluttede af med en is.
 Mig og alice lå os ud på trampolinen og læste og tegnede.







Alice gik ind lidt efter, da det var begyndt at blive lidt koldt, jeg chillede lidt med minnie.















 Nu ser vi lidt tv.
Går snart ud og smører en madpakke, og så vil jeg i seng, og læse lidt, hvis jeg kan nå det, for jeg prøver nemlig at gå tidligere i seng:D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar