søndag den 29. juni 2014

Hængekøje-Søndag den 29 juni 2014.

Søndagsmorgenbord kl 08:00, som altid om søndagen.


 Jeg ryddede op i køkkenet.








Mig, ida og alice gik ud og hoppedelidt på trampolin ,og bare sad/lå og snakkede:D












 Der er næsten ikke flere jordbær tilbage?:(

 Efter vi havde været lidt på jordbærjagt, snakkede vi lidt med pinkey og bruno.











 Har jeg en hestebremse i hovedet????:O

 Vi satte os bare et sted på marken og chattede.
 Mig og ida striglede pinkey og bruno, mens alice mugede ud, for det var nemlig hendes tur.
Pinkeys hår er så smukt.




 Efter striglningen der tog omkring en time, hvor vi bare striglede løs, og bondede med hestene, gik jeg ud og så til hønsene.


 Og gav dem græs, de bliver helt vilde.



 Spiste lidt æblemos, da jeg var sulten.

 Hele familien var udenfor, det er jo så hyggeligt at være udenfor sammen.
 Far gjorde vores bed fint.
Senere skal der plantes lidt blomster nedad vores stenkant.


 Sad på gyngen.


 Ida fik den ide at hun ville hænge hængekøjen op.


 Der var ikke nogen kroge til den, så vi fandt en anden måde.

 Så fik vi den op, vi syntes dog at den var alt for langt nede ved jorden.

 Så vi hang den højere op.


























 Mig og ida tænkte at vi ville ud og cykle en tur, men alice ville ikke med, for hun ville rydde op på sit værelse.
 På med cykeltøjet.

 Vi cyklede ned i skoven, og ned til stranden.








 Der var så godt vejr at vi tog en tur i vandet, med undertøj på, for der var alligevel ingen på stranden, andet end nogle der var fint langt væk.





 Vi tog et stop ved en ruin fra middelalderen, der hedder helvedgård voldsted.





 Og cyklede videre, til vi kom til nogle søde køer.




 Skoven.










 Mor havde været igang med at male vores badeværelse hele dagen, men bare i den samme farve, som det altid har været.

 Saftevand.
 Jeg tumlede lidt rundt med harald.




Så var det tid til at slå græs igen.











 Ida havde lavet en rigtig god aftensmad idag, jeg elsker hendes krydrede kød.

 Efter aftensmaden snuglede ida og alice sig op i hængekøjen igen.





 Og jeg slog det sidste stykke græs.





 Nu er det lidt youtube.
 Og blogtid.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar