mandag den 2. juni 2014

Mandag.2.6.2014.

Stod op sammen med alice, da hun skulle i skole, som normalt..ida skulle først i skole  kl 11:00.
Skolen er jo færdig for denne omgang(1 hovedforløb på gråsten landbrugsskole), så lige nu, har jeg ikke noget, jeg går bare og venter på at nogen svarer tilbage, på mine ansøgninger, da jeg har skrevet et par til nogle landmænd, da jeg søger et job i 8 uger, for at kunne afslutte min uddannelse som landbrugsassistent.
 Spiste morgenmad.
 Ryddede op i opvaskemaskinen.
 Gik med Alice op til bussen.

 Da bussen var kommet, gik jeg mig en lang tur, med musik i ørerne.




 Den her sang river ens hjerte ud, den er SÅ trist..
 Gik forbi ænderne.







 Var lige ude og hilse lidt på pinkey og bruno, de var nemlig ude.




 Jordbærplanterne er virkelig vokset.
 Denne jordbær, smagte såååååååå godt.

 Jeg sad i stuen og skrev min dagbog for i går, da jeg var for træt til at skrive.
 Sammen med prudst.



 Nuuurh, hendes pote, rør mit ben.
 Hun skubbede sådan lidt til mig, med hendes pote, hun er så stærk man;)..OG SØØD!!<3
 Da Ida skulle med bussen, fulgtes jeg med hende, og da bussen var kørt, så cyklede jeg mig en tur.

 Ida havde lavet en  græskrans..den måtte jeg få-Tak Ida, taak :)..er meget beæret:D










 Mødte lige denn lille vaps, da jeg kom hjem.



 Spiste noget koldskål.
 Der var virkelig mange fugle ude i vores fugle-mad-ting-ting, de havde mad-party :D


 Jeg sad og kiggede lidt på mine eksamensopgaver.
 Så skrev jeg endnu en ansøgning om praktik..har lige skjult personlige informationer.
 Da Ida havde fri fra skole, cyklede jeg imod hende.
Og det skal lige siges, at jeg ikke havde kigget mig selv i spejldet, før jeg gik ud, eller redt mit hår-så jeg lignede selvfølgelig et halvdødt monster.







 Jeg havde slet ikke tænkt at vi skulle ind på brugsen, men det gjorde mig og ida så alligevel..godt jeg ikke mødte nogle jeg kende, så tusslet som jeg så ud.

 Ananas.
 Ida chillede lidt med kattene.


 Lavede mig en smoothie, med ananas, æbler, banan.

 Da Alice kom hjem fra skole, ville hun lave burritos, så hun spurgte om jeg ville med op på brugsen, det ville jeg godt.
Så jeg fixede mig lidt op-det var på tide..

 Da jeg tog min racercykel, som ikke har en kurv, eller bakbær, hang jeg min taske på min arm, imens jeg cyklede, og lige pludselig gik min taske ind i hjulet, og kin cykel væltede forover.
Jeg væltede med, og slog min kind lige ned i vejen, og det nederste af min mave, og det øverste af mit ben, ned i jorde.
DET GJORDE SÅ OOONDT!!, jeg følte jeg skulle besvime..men jeg tænkte bare at jeg hellere måtte komme væk, før der kom en bil, heldigvis var der ingen biler, på det tidspunkt.
Nu har jeg en hudafskrabning på min kind, og ondt i min kæbe, og i mit hovede.



 Jeg besluttede mig for at gå istedet for, JEG SKULLE IKKE NYDE MERE!!.

 Alice var allerede henne ved brugsen, så da jeg næsten var henne ved brugsen, mødte jeg hende, hun var på vej hjem, så vi cyklede bare hjem igen..ja, jeg cyklede hjem igen..det gjorde alice også.
 Det gjorde så ondt, jeg følte at jeg kunne bryde ud i tårer, når det skulle være.

 Da jeg kom hjem, fik jeg en majspose fra fryseren over, det hjalp rigtig meget.
 Sådan gik jeg rundt hele aftenen.
 Indtil jeg startede på aftensmaden.
Satte vand i kog.
 Olie på panden.
 Ida er MEGA god til det med at krydre kød, så hun lavede en god krydreblanding.
Olie, vand og nogle krydderier.
 Koteletter.
 Du smører krydder-blandingen på begge sider af kødet.
 Og lægger det i panden.
 Lidt løg puttes i.
 Pasta i vandet, når det koger, med lidt salt.
 salat skæres.
 Så er der mad.
 Pasta.
 Koteletter med lidt persille.
 Salat.
 Jeg tog mig et bad.

 Fik min elskede morgenkåbe på.
 Lavede en ananad-smoothie.
 Og æbler, og gulerødder(hvilket var en fail, aldrig gulerødder i smoothie)
 Så så vi the mask i tvet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar