fredag den 6. juni 2014

Fredag.6.6.2014.

Nuurh, denne kat er SÅÅÅÅ nuttet.
 Stod op kl 06:30.
 Fik lavet en ok frisure i mit hår.
 Ida lavede havregryn til morgenmad til os alle...den smagte godt.
 Så så jeg lidt tv.
 sammen med prudst.






 Lavede en smoothie.
Frosne ananas er virkelig smukke.

 Brugte lidt af den blendede og frosne vandmelon i min smoothie..men vil dog aldrig kave frossen vandmelon igen, det smager ret underligt.




 Da kl blev 11:20 gik jeg ned til bussen, da jeg skulle til sønderborg og snakke med en vejleder, da jeg tænker på at starte på vuc syd efter sommerferien.





 jeg havde lige tid til at gå rundt om søen.



Jeg elsker disse blomster..mine ynglingsblomster ud over roser,






 Sad og ventede til bussen kom.


 Der var kun 3 personer ed bussen her til morgen, så der kunne jeg da godt lave en busselfie.


 Jeg var sååå sulten da jeg kom derud, så jeg gik ind i borgen og fandt noget mad.

 Kakao og theboller.
 Og så var jeg bare den der wierdo kid der gik og åd boller på gågaden...YYYAAAAY!!!

 Vil helt vildt gerne lave denne frisure en dag...den er virkelig flot.
 Da jeg kom derned, vidste jeg ikke hvor vuc syd lå, og jeg er SÅÅÅ dårlig til at finde vej, selvom jeg har levet i 20 år, meget tæt på sønderborg, så er det bare så slemt at sende mig derud selv, for jeg finder slet ikke vej...noo waay..
Jeg skulle være der kl 13:00...ida og alice går i skole lige ved siden af hinandens skoler, så jeg troede selvfølgelig at det var derude af også..men nej, så jeg spurgte 2 drenge, der sagde at det var helt henne i den anden side af byen..og de var kl allerede 12:58, Så der var ingen chance for at jeg kunne nå det, så jeg blev nødt til at rige derud og sige at jeg var MEGA dårlig til at finde vej, så vi blev måske nødt til at aflyse det..men heldigvis var vejlederen sød, og sagde at vi bare kunne tale sammen i telefonen, og så skulle jeg komme ned i løbet af næste uge, med mine papirer..så det gik da godt alligevel....bare SÅ typisk mig, og jeg er så irriteret på mig selv, for det var bare pinligt..men jeg er glad for at det gik okay alligevel.

 ÅÅÅRH, denne her frisure ville jeg også lave en daag.
 Da jeg kom tilbage med bussen, gik jeg ind på brugsen.

 Og købte bland selv slik...det er jo fredag...og det er SÅÅ lang tud siden at jeg har fået bland selv slik.





 Så fine blomster.



 Elsker denne sang lige for tiden..
 Jeg er en blomster freak.



 Jeg måtte endelig lave en frisure i Idas hår.yaaay, jeg elsker virkelig at lave frisurer.


 Og så til næste frisure.



 Og den tredje og sidste frisure.




 Så gik jeg videre til mor.



 Dette er min allerførste kat sorte, jeg savner hende SÅÅÅ forfærdelig meget, for hun er her ikke mere.
Jeg kan huske at hver dag, da jeg kom hjem fra skole, sad hun og ventede på mig, og da jeg så hende, løb jeg hen til hende"heeeeeej sorteeee!!!"..that happened every daay..
Jeg havde hende fra jeg var 6 år til jeg var 14 år....hun blev 8 år.
Hun var en fantastisk kat.
Dette er det eneste billede jeg har af hende...i keep the memores in my heart..<3

 Jeg fandt mit spejderløfte, som jeg har kunnet udenad, da jeg gik til spejder..men nu er det jo selvfølgelig lang tid siden, så nu har jeg desværre glemt det..

 Jeg MÅÅÅ finde dette her mad...
 Vi skulle bare have rugbrød idaag, så jeg lavede mit færdiglavede mad, fra rema 1000, det smagte ikke særlig godt...
 Ryddede lidt mere op på værelset.
 Kl 21:00, kom der en film på kanal 5, der hedder doubt, som jeg har glædet mig til at se i 2 dage.
Så nu sidder familien og ser den.

 Jeg drikker the og spiser resten af bollerne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar