lørdag den 28. juni 2014

Lyn og torden-Lørdag den 28 juni 2014.

Har i set denne her sang på youtube?Den er så søød.
Den hedder forever love, og er sunget og spillet af avia butler og danna ridhards.
Avia butler er datter af de to personer på billedet, og er den 2. ældste af 5 børn.
Forældrene er youtubere, og deres kanal er shaytards.

Moderen hedder collete, og hendes shaytardnavn er catilette.


Faderen hedder shay, og hans shaytardnavn er shaytard.

Den ældste søn er gavin, og hans shaytardnavn er sontard.


Den 2. ældste er avia, og hendes shaytardnavn er princesstard.



Den 3 ældste hedder emmi, og hendes shaytardnavn er babytard.



den 4 ældste er brock, og hans shaytardnavn er rocktard.





Den yngste er daxton, og hans shaytardnavn er brotard.



































 Jeg og far havde fri idag.
det var min fars første fridag i et halvt år, så det var ret underligt at han sov længe, og sad ved tvet da jeg stod op, men det var dejligt at se, for han arbejder utrolig meget:)
Jeg satte mig til at se csi miami.

 sammen med prudst.




Jeg har faktisk aldrig det csi miami før, men idag havde jeg bare lyst til at se hvad det var for noget.


 Den var faktisk ret god.

Så gik jeg mig en tur på vores mark.










Med en is.




 Soluret.
Det er ret sjovt at der rent faktisk kommer turister hen for at se soluret, når jeg bor lige ved siden af det, og jeg er pænt ligeglad, jeg kan jo se det hver dag, hvis jeg vil.
 Kirken.

 Kan i se bakken her?
i 1700-tallet stod der en galge der, jeps, det har været en galgebakke, hvor folk er blevet hængt på, og henrettet på...
Ret uhyggeligt faktisk, klamt...på vores mark.
Der findes vidst kun et billede af hvordan det har set ud, men det kan man se oppe ved soluret, på en lille beskrivelsesstand.


 Vejret var sindsyg wierd.

 Da jeg kom hjem, begyndte det bare at sile ned i STORE stænger og tordne og lyne VIILDT.
 Så vi sad i udestuen og lyttede og hyggede os.







Så spillede jeg et par spil på tabletten.

 Sammen med prudst.







Så fik jeg set noget youtube.


 Derefter gik jeg igang med aftensmaden.
Fik noget vand i kog.
 Frosne forårsruller på panden.

 Da jeg var med mor ude og handle for nogle dage siden, fik jeg købt disse underlige glasnudler,dem ville jeg bruge idag.
 De ser så underlige ud.
 Når vandet koger sættes de under låg i ca 5 minutter.
 Jeg dækkede bord.

 Smed grønsagerne ned til nudlerne.
 Spiiiisetiiiid.





 Haha, jeg elsker at tage 2 katte op på samme tid.
They love it.
 Efter aftensmaden satte jeg mig til at se spøgelsesjægerne på kanal 5, det havde jeg glædet mig til.
Fuck hvor er det bøsset man, de brugte ca 45 minutter på at skændes og sætte deres udstyr op, og så var der lige et par reklamer og de sidste 15 minutter var ghosthunting, men der skete ikke en skid..i will never ever watch it again..jeg kom for at se noget uhyggeliiigt maan...

 Jeg fik da noget the.





 Så startede just my luck, med lindsay lohan.
På mandag kl 20;00 er der en dokumentar med lindsay lohan, det skal jeg bare se.






Disse følgende ting, er de ting jeg fik købt i sønderborg igår.
Øreringe.

 Jeg fik ida til at tage billederne, men de er ikke lige blevet så gode.
Blusen.

Den kostede 79,95 kr.
Størrelse small.

 Blusen.

 Den kostede 150, da den var nedsat fra 249 kr.
I størrelse extra small.
 Bukser.

 Prisen er 100 kr, for den var nedsat fra 249 kr.
I størrelse 36.


 Ida havde glædet sig til at der kom sådan træner du din drage, så jeg fik lige pludselig ikke lov til at se mere just my luck.



Nu sidder vi så og ser den.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar